Hej! Jag vet hur du kan ta bort den svarta texten mitt på headern ifall du vill ha hjälp? Ta bort dom här koderna i kodmallarna:
${BlogTitle}
${BlogDescription}

Ifall du inte förstod/det inte fungerade, så kan jag hjälpa dig!

Svar: åå tack så jätte jätte mycket! Det var till jätte stor hjälp, tusen kramar till dig!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Trevlig blogg!:)
kram♥

TACK SÅ MYCKET!

Åh, vilka fina ögonfransar! Var gör du dem och för hur mycket? :)

TACK SÅ MYCKET!

Har du gjort fransförlängning igen? :) kram

TACK SÅ MYCKET!

kan du inte göra ett inlägg om hur du nopprar dina ögonbryn? :D och vilken ögonbryns penna du använder? :) dom är så fina!

TACK SÅ MYCKET!

Åh vad segt!! Fin du är :)

TACK SÅ MYCKET!

Krya på dig <3

TACK SÅ MYCKET!

Sen, om du vill att den ska försvinna när man är på kommentarerna, så går man in på kodmallar och gör samma sak, fast på "inlägg" :)

TACK SÅ MYCKET!

Vilket är ditt bästa tågminnne?

TACK SÅ MYCKET!

Vad fin du är!

btw har frågestund på min blogg det skulle vara jätte snällt om du kunde fråga något.

TACK SÅ MYCKET!

hur gammal är du?

TACK SÅ MYCKET!

Krya på dig!!!!<3

Fin blogg du hade!

Skulle du va intresserad att blogga lite då o då för en ny festportal? Alla som kommer blogga för oss får givetvis ersättning.

Kika gärna in våran sajt som är under utveckling.
Ha en super vecka.

Mvh
Viktoria Berg
Bloggansvarig
Ape Planet Media

TACK SÅ MYCKET!

kya pa dig!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR