är du släkt med valentina mjukuluik [stavning?] ? annars har du en 7kt treeeeeevlig blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

när avslutas tävlingen med elf?

TACK SÅ MYCKET!

Konfirmerar mig den 5:e maj!! Och jag måste ha ett par nya färgglada klackskor kan du tipsa några, beställde ett par men var tvungen att skicka tillbacks dem, för dem passa inte! Så nu har jag panik, hehe! Skulle du kunna tipsa några skulle vart super!! Kramar! :))

TACK SÅ MYCKET!

Min fråga är då
Hej! Jag ska smart till London och har inte jätte koll på vilka märken som finns och. Lika som är inne! Skulle du kunna skriva en lista på några märken/affärer som man kan hitta i London! Skulle vara sjukt tacksam för svar! Din blogg äger och du verkar vara ha en unik personlighet som jag skulle vilja ha! Har även en fråga om du tycker det är bra att ta någons sida pågrund av att det är ens bästis och den andra sidan är en vanlig kompis! Eller ska man stå emellan och inte utesluta någon? Är du en person som tar sida eller står du mellan 2 gäng?

TACK SÅ MYCKET!

Åååh vad gott det såg ut! :)

TACK SÅ MYCKET!

Gott de ser ut!

TACK SÅ MYCKET!

Mums! Det låter ju skitgott iaf :D

TACK SÅ MYCKET!

Fin blogg.. va gott det ser ut ^^

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR