Vad har du för storlekar på dina vs bikinis?

TACK SÅ MYCKET!

FYFANNNNNN vad snygga!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Vacker header! Sjukt snygg

TACK SÅ MYCKET!

Men dör lite vad fina!

TACK SÅ MYCKET!

Så himla fina:)

TACK SÅ MYCKET!

åå härliga färger!

TACK SÅ MYCKET!

jättefina allihopa! :D

TACK SÅ MYCKET!

Lovely! Min kroppsform (kort överkropp) har aldrig passat i ett par vanliga bikinitrosor som hör till toppen, utan då brukar jag ha en massa svarta boxervarianter som jag använder till alla färgglada överdelar. Också jävligt nice! (dock består min bikinilåda av hudra olika H&M-bikinisar bara..^^)

TACK SÅ MYCKET!

Gud så snygga, vs har stört snygga bikinis!! Din blogg är superfin verkligen, får värsta inspo när jag läser den! Kramkram

TACK SÅ MYCKET!

snyggt! :D

TACK SÅ MYCKET!

Snygga bikini överdelar :) kram

TACK SÅ MYCKET!

Jättesnygga bikinis. :D
Jag tänkte väl att ditt favomärke måste var Victoria's secret. ;)

TACK SÅ MYCKET!

Skitsnygga ! Awsume header !:D

TACK SÅ MYCKET!

Åh men gosh!! De här var ju suveräna.

TACK SÅ MYCKET!

Så snygga bikinis! Vill att det ska bli sommar nu så man kan ligga och sola och bli bruuun, haha. :D

TACK SÅ MYCKET!

Gud så snygga! Har du beställt dem via nätet eller? :)

TACK SÅ MYCKET!

Många! Men snygga!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Såå snygga! Vill ha!

TACK SÅ MYCKET!

hujeda vad vackra färger längtar till sommaren!

TACK SÅ MYCKET!

FAN VAD JAG ÄR AVIS PÅ DIG!!!

TACK SÅ MYCKET!
S

åh så fina=)

TACK SÅ MYCKET!

Om det är någon designer som vet hur man gör snygga bikinis och underkläder så är det VS! Tjusigt!!!

TACK SÅ MYCKET!

VS är mitt favoritmärke också bland bikinis, de har så många snygga :) Den med rosa och oranget har jag också fast i lila och blått :)

TACK SÅ MYCKET!

Verkligen fina :-)

TACK SÅ MYCKET!

Så fina! :)

TACK SÅ MYCKET!

Snyggt!

TACK SÅ MYCKET!

Åh vad snygga! Nu längtar man till sommaren så man kan börja andvända bikins, shorts och allt sådant!

TACK SÅ MYCKET!

Asfina!

TACK SÅ MYCKET!

gud vad snygga, längtar verkligen efter sommaren nu!

TACK SÅ MYCKET!

Snygga! Mycket färger! Fint:)

TACK SÅ MYCKET!

Victoria's Secret har verkligen världens snyggaste bikinis! Vill ha alla.... :D

Superfin blogg också :) <3

TACK SÅ MYCKET!

Kan man inte få se en lite bättre bild? Jag menar de syns ju inte så tydligt när de ligger på varandra. :)

TACK SÅ MYCKET!

Jättefina allihopa! Bikinis är något jag bara köper jag när verkligen behöver ;)

TACK SÅ MYCKET!

fööör snygga! :D

TACK SÅ MYCKET!

ååååhh grymt snygga!

TACK SÅ MYCKET!

Så fina!

TACK SÅ MYCKET!

Superfint!

TACK SÅ MYCKET!

Sjukt snygga! :)

TACK SÅ MYCKET!

väldigt snygga :-D

TACK SÅ MYCKET!

Super fina :D

TACK SÅ MYCKET!

riktigt snygga!

TACK SÅ MYCKET!

Sååå fina! :-)

TACK SÅ MYCKET!

Älskar färgerna men det är synd att man har rätt stor byst, vilket gör det svårt att bära upp dessa raringar snyggt.

TACK SÅ MYCKET!

fina färger, mycket liv i bilden! :)

TACK SÅ MYCKET!

Grymt snygga!

TACK SÅ MYCKET!

Vad härliga. Håller med dig om att Victoria Secret är allra bäst.

TACK SÅ MYCKET!

Många fina!!

TACK SÅ MYCKET!

Så himla snygga!!

TACK SÅ MYCKET!

Men gud vilka snygga! Blir lite avundsjuk!

TACK SÅ MYCKET!

WOW vilken inspirerande liten låda du hade där! Fina färger. Men sola topless is the shit!

TACK SÅ MYCKET!

Oj vilken samling!

TACK SÅ MYCKET!

Haha tyckte jag hade många, men du har några fler ;p

TACK SÅ MYCKET!

Fina! :D

TACK SÅ MYCKET!

Snygga!

TACK SÅ MYCKET!

oherregud vad fina!<3 looooove VS! kolla gärna min blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

Gud vilka fina bikinis du har! Det syns att du gillar VS!

TACK SÅ MYCKET!

Snygga!

TACK SÅ MYCKET!

gud vad fina! :)

TACK SÅ MYCKET!

Fina :)

TACK SÅ MYCKET!

Sjukt fina, får man fråga vad du har för storlek på vs bikinisarna och vilken bh strl du har? Om dom är små eller stora i storlekarna. Har hundratals bikinisar, lite smått beroende. Är sugen på vs men känns förjävligt att beställa o sen inte passar.

TACK SÅ MYCKET!

Nice, Brazilian style, we like!

TACK SÅ MYCKET!

Vad fin blogg du har! :)
Kram!

TACK SÅ MYCKET!

riktigt tjusiga!

TACK SÅ MYCKET!

Jättefina! =)

TACK SÅ MYCKET!

älskar VS , har själv ett par bikinis !

TACK SÅ MYCKET!

Snygga bikinis!

TACK SÅ MYCKET!

Fina!!! och så många fina =) lyx!!

TACK SÅ MYCKET!

fina!! :)

TACK SÅ MYCKET!

sjuukt fina!

TACK SÅ MYCKET!

Många snygga! :)

TACK SÅ MYCKET!

Guuud vad snygga - men vad är den blåa grejen till höger? en bh? SER DÖÖÖSNYGG UT!

TACK SÅ MYCKET!

så snygga, blev inspererad nu till att köpa ny bikini :D

TACK SÅ MYCKET!

Snälla svara på detta : vet di hur mycket man får batala i frakt om man beställer på Victoria's secret och hur lång tid det tar innan sakerna kommer från att man beställer det ?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR