Hur mycket kostar tröjan, kan du ta kort på tröjan bakifrån?

TACK SÅ MYCKET!
H

Vart är väskan ifrån?

TACK SÅ MYCKET!

hej ! jag ska snart konfirmera mig och jag undrar ifall du skulle kunna tipsa om lite konfa klänningar? kram, din blogg är bäst <3

TACK SÅ MYCKET!

Dina ash e helt slitna , inte dags att slänga eller

TACK SÅ MYCKET!

Såå härlig o grym blogg! :)

TACK SÅ MYCKET!

Sjukt fin tröja!

TACK SÅ MYCKET!

Supersnyggt!

TACK SÅ MYCKET!

Tycker dina skor är riktigt snygga när de är lite slitna, de ska ju inte va helt perfekta;)

du ser riktigt bra ut btw

TACK SÅ MYCKET!

Jätte fräck blogg! /svensk muslim

TACK SÅ MYCKET!

snyyyyygggggt

TACK SÅ MYCKET!

fina bilder snygga stövlar bla

TACK SÅ MYCKET!

ja vart köpte du väskan?

TACK SÅ MYCKET!

Snyggt!

TACK SÅ MYCKET!

snyggt!!

TACK SÅ MYCKET!

så fin du är och snygg outfit!

TACK SÅ MYCKET!

Älskar jackan! :)

TACK SÅ MYCKET!

ÅH! Älskar tröjan!!!

TACK SÅ MYCKET!

Hej! jag tycker din blogg är superbra. men jag måste bara säga en sak, skit i vad alla säger om dina märkeskläder och blabla bla.. Du får ha vad du vill. Du ska kunna skriva under en bild var skorna kommer ifrån, var tröjan kommer ifrån osv.. utan att nån blir arg eller upprörd för att det är dyra märkeskläder eller något annat. puss!

TACK SÅ MYCKET!

Fint!

TACK SÅ MYCKET!

Älskar skorna på översta bilden, var har du köpt dom? :)

TACK SÅ MYCKET!

När köpte du din jacka på Zara och vet du om den finns kvar? // Andrea

TACK SÅ MYCKET!

Och är det från Dam eller TRF? hehe :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR