Hej, jag har varit i Victoria's secret butiken i london på bond street och även i den mindre affären i stratford, addären på bond street är oerhört stor, 5 våningar med underbara dofter, underkläder..osv
Om man är i london på besök är det en affär som är ett MÅSTE att besöka, köpte med mig en hel del saker därifrån för 2 veckor sedan och är inget annat än nöjd!

TACK SÅ MYCKET!

Jag bor i london

De finns två vs i london, en i stratford westfield center och en på new bond street inne i stan. Den på new bond street har 4 våningar med allt möjligt medans den i stratford har typ bara underkläder, parfymer och litelite kläder! Den på new bond street är bättre än den i stratford iaf!

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan, jag ska till London nu på höstlovet och måååste verkligen till vs , men min fråga är vet du vad priset på kläder och sånt är i butiker ? Typ ett ungefär på en bikini , skulle bli tacksam för svar :) för vill inte gå in och inte komma ut med något pga att det är för dyrt ..

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR