Jag tror att det är något med en modellargentur att göra! Kom ihåg att det va jag som sa det först! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror du ska träffa något företag som vill sponsra din blogg! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror du ska på en provbildtagning på modellagenturen som du blev scoutad av! :)

TACK SÅ MYCKET!

Hejsanalexs.se?

TACK SÅ MYCKET!

Filminspelning?? haha

TACK SÅ MYCKET!

London kanske :)
eller typ som de andra något företag

TACK SÅ MYCKET!
C

Ronni ska ta med dig på en överaskning?

TACK SÅ MYCKET!

Du ska fira något med ronnie :)

TACK SÅ MYCKET!

Du ska modella?

TACK SÅ MYCKET!

Du ska modella?

TACK SÅ MYCKET!

London

TACK SÅ MYCKET!

Färga håret? Modella? Frisören?

TACK SÅ MYCKET!

tror att du ska till någon "intervju" angående något teve progrqam du ska vara med i/sökt in till! :)

TACK SÅ MYCKET!

MODEL!!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror att du ska vara modell, eller att något företag vill sponsra din blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

Tror att du ska till någon grej med dina föräldrar

TACK SÅ MYCKET!

Kanske fixa ögonfransarnaaa

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror att du ska "provmodella" för något företag kanske?

TACK SÅ MYCKET!

har du sett att någon har gjort en fansida till dig på instagram? haha

Svar: haha ja, jag hittade en i vintras också, haha. Men denna är ju ganska ny, jag började följa den faktikst haha tycker de var lite sött
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

hahha sterilisera Ronni kanske? hHAHhahaahahhhaha de hade väl vart nice för dig?

TACK SÅ MYCKET!

Massage kanske xDDD

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR