Kan du inte skriva lite mer om bilder? Vilka folk ä och sånt?

TACK SÅ MYCKET!

Kan du inte lägga upp lite mer bilder? :)

TACK SÅ MYCKET!

Vart kommer din tröja ifrån? :)

TACK SÅ MYCKET!

drack ni vodka? och breezers osv? du drack väll inte sa du....

TACK SÅ MYCKET!

kan du förklara hur Polyvore fungerar? fattar inte hur man lägger upp det på sin blogg..
tacksam för svar!
bra blogg

TACK SÅ MYCKET!

Skulle du kunna tipsa om några snygga klänningar? Våran skola ska ha typ som en "minibal" för åttor och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig men man ska ändå vara ganska uppklädd om man säger så! Tipsa gärna om klänningar med budgetpriser men ändå snygga, snälla :)

TACK SÅ MYCKET!

Det står ju en vodka och en corona på bordet och du sa ju att du inte drack... Jag har ju inget att göra med om du dricker eller inte men jag tycker det är dåligt OM du ljuger.;) Du kanske inte ens har druckit..?

TACK SÅ MYCKET!

Menar inget illa men är det inte lite överklass?

Svar: vad menar du?
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Vilka är på bilderna, har någon av dem blogg/ instagram? :)

TACK SÅ MYCKET!

har ni på er skor inomhus???

TACK SÅ MYCKET!

Hahaha hej det är vi som är ''överklasstjejerna'' hahahahha... åå va töntigt skrivet...

TACK SÅ MYCKET!

vart kommer tröjan ifrån som tjejen på bilden längst ner har på sej? :))

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR