Världens finaste bild!<3<3<3

TACK SÅ MYCKET!

Åh din blogg är hur bra som helst verkligen! Du vet verkligen hur man ska göra en blogg rolig att läsa! Kram

TACK SÅ MYCKET!

du är sjukt inspirerande! älskar din blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

Älskar din blogg! Man får sådan inspiration av dig och vill inte läsa klart ett inlägg, för man vet inte när nästa kommer upp. Du är så jävla bra. Jag har aldrig träffat dig (tyvärr) men det känns som jag känner dig ändå. Jag blir alltid lika glad när det kommer upp ett nytt inlägg. Haha annars brukar jag alltid kolla i arkivet och läsa dom gamla inläggen igen. Sluta aldrig blogga! Du är bäääst! Och din blogg är bäääst den också!
Puss och Kram skumbanan!

TACK SÅ MYCKET!

Jag såg dig på gymnasiemässan och kom fram till dig och sa hej och att jag läser din blogg oså. Du verkade inte vara så glad över att jag kom fram men du var ändå trevlig. Men dina vänner tittade på mig som om jag hade gjort något fel. Så nästa gång jag ser dig nånstans tror jag att jag håller mig borta istället.
Älskar din blogg verkligen och kollar in flera gånger om dan

Svar: Åh, nej, jag blir jätte glad varje gång en läsare kommer fram, verkligen! Jag tycker att det är jätte roligt, det var verkligen inte meningen att få dig att uppfatta de så! Det hade nog med att göra att det var så mycket folk + att jag var lite förvirrad, det var liksom så himla mycket runt om kring! Men jag är jätte glad att du kom fram, uppskattar det jätte mycket, så du får jätte gärna komma fram om du ser mig någon mer gång så kommer jag inte vara så himla stressad och så! Kram på dig!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Jag såg dig på gymnasiemässan och kom fram till dig och sa hej och att jag läser din blogg oså. Du verkade inte vara så glad över att jag kom fram men du var ändå trevlig. Men dina vänner tittade på mig som om jag hade gjort något fel. Så nästa gång jag ser dig nånstans tror jag att jag håller mig borta istället.
Älskar din blogg verkligen och kollar in flera gånger om dan

TACK SÅ MYCKET!

Hej ! Jag undrar vart du har köpt/beställt ditt halsband med ditt namn på ? Och vad kostade de ? Sen undrar jag om du kanske ska sälja nån utav dina snygga bikinisar ? Om det är någon du inte gillar längre eller så ! Puss älskar din blogg ! Du är sååå vacker !!

TACK SÅ MYCKET!

du är grymast i bloggvärlden!!! sluta aldrig annars kommer jag inte ha något och göra på min fritis (HAHA!!)

TACK SÅ MYCKET!

FRITID*

TACK SÅ MYCKET!

En sak till ! Det är mindre kul att läsa din blogg när du lägger upp gamla bilder som du redan lagt ut på bloggen ! Det skulle varit roligare att läsa om du tar nya bilder från dagen eller relativt nya foton iallafall ! Kraaaaaam

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra jag tycker att du skall byta blogg portal!!!! Blogg.se suger och om du bloggar på nattstad så hamnar du lättare på topplistan plus du tjänar pengar! Annars är din blogg bra, men blogga lite mer :)

TACK SÅ MYCKET!

själv tycker jag att din blogg är jätte bra...men lyssna på mitt tips! alla gillar när bloggarna gör videoklipp och du har liksom aldrig gjort det så det skulle vara kul om du gjorde ett videoklipp

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker att din blogg är jättebra, verkligen! Det enda som jag inte gillar är att du är så dålig på att svara på kommentarer (enligt mig då). Har ställt massor av frågor men aldrig fått svar.. Det är det enda jag tycker att du ska ändra på. Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Dööööör så snyyygg!!

TACK SÅ MYCKET!

det är ju meningslöst att kommentera och ställa frågor när du ändå inte svarar på kommentarerna. vissa frågor kanske kan verka onödga för dig men om man tex frågar vart en tröja kommer ifrån så skulle ett svar vara bra, det är ju något man vill veta!

TACK SÅ MYCKET!

Byt till nattstad! Svara på ALLAS kommentarer och börja videobligga!!!

TACK SÅ MYCKET!

Snygggg är du! Sluta inte blogga bara, älskar din blogg

TACK SÅ MYCKET!

MEN MAN HAR INGEN LUST ATT KOMENTERA EFTERSOM ATT DU ALDRIG SVARAR PÅ DEM. TÄNK LITE

Svar: Jag svarar ju på era kommentarer skit ofta, minst typ tre gånger i veckan gör jag sånna inlägg, men om ni frågar samma frågor hela tiden så tar jag inte upp dom igen.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Såg att du svarade på en kommentar lite längre upp, de blir mycket roligare att kommentera då och faktist få respons så fortsätt med de! Sen e de lite enklare att kommentera på nattstad så du kan ju alltid byta dit om det är så viktigt med kommentarerna! Älskar din blogg så fortsätt inspirera med tips!!:D

TACK SÅ MYCKET!

Var är tröjan ifrån? :)

TACK SÅ MYCKET!

Den bh:n som du har på dig på bilden med nitar, vart finns dom? Kan du länka sidan?

TACK SÅ MYCKET!

Åh, var har du köpt t-shirten?
skit fin är du

Svar: Det är en vanlig vit från Zara! tack!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hur fixar du håret så det blir så fint å vågigt?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR