din blogg är superfin! :) kan inte du tipsa om snygga mössor??

TACK SÅ MYCKET!

Jackor till vintern? Snyggt med västar eller? :) bra blogg

TACK SÅ MYCKET!

Har du ingen bh på dig här?

TACK SÅ MYCKET!

Vart beställer du victoria secret grejer?
Pleease, gör inlägg om snygga vinter skor och vinter jackor! Pusss:):)

Svar: Från Victoria's Secrets hemsida. JA, men jag har gjort det flera gånger!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Du är sjukt fin, men vrf ser dina axlar så beniga ut?

TACK SÅ MYCKET!

Hej älskar din blogg och du e skit fin sluta aldrig!! Du kmr fane mig lyckas hahha jag å min kompis säger alltid att du kmr bli som Kenza om du fortsätter blogga såhär!!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Kan du göra ett inlägg om hur mycket frakten kostar, om det blir nån tull hur mycket isåfall, hur lång tid brukar det ta? Osv :)

TACK SÅ MYCKET!

vilket land är du ursprungligen ifrån? du ser inte hel svensk ut iallafall

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR