Räcker det inte med att du redan är stenrik och har allt ett barn kan önska sig?!! Jävla bortskämda diva, du tror att allting ska serveras på silverfat till dig usch för sånna personer. Sluta skriva hela tiden om dig sj och vad du önskar din själviska diva. Du borde skickas till Afrika och se hur barnen har det där så du lär dig en jävla läxa.

Svar: Ursäkta? Jag vet inte om du ser vad det står eller om du överhuvud taget kan läsa. Men det var mitt drömliv som en läsare bad mig skriva om. Och vad jag drömer om har INGEt att göra med hur jag har det nu och på vilket sätt är jag en diva? Jag har aldrig sagt att jag inte vill jobba för det. Så snälla du är patetisk, så himla avundsjuk.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Vad är det för kommentar!!!!!??! Bara för hon har många bra saker betyder det inte att hon beter sig snobbigt eller som en bortskämd ```diva´´ hon verkar grymt snäll och om någon jävel ska skämmas är det du ovan!!!! Och har hon sagt att hon inte tänker kämpa och få det på silver fat? NEJ så käften, tänk på vad du själv gör innan du kommenterar drygt till någon annan!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR