snälla skulle du kunna göra ett inlägg om snygga victoria secret bikinisar? helst tills idag, eftersom att jag ska beställa snart! älskar din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

snälla skulle du kunna göra ett inlägg om snygga victoria secret bikinisar? helst tills idag, eftersom att jag ska beställa snart! älskar din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

hej, försöker hitta det på youtube men jag hittar inte ens ett litet klipp... tror du att du kan göra ett inlägg med några klipp? helst idag! kram

TACK SÅ MYCKET!

Står ju på deras hemsida annars att de inte visas förrän 4 december på CBS? Och ingen annan hittar klipp. Hur kan du göra de då?

Svar: jag la ju upp ett klipp? har du inte sett de.. Sök t ex på Victoria's sectet fashion show Justin Bieber.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR