Vad är det på dina läppar! XD :) Ska ni inte praoa nu i nian?

Äääälskar sin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Världens bästa serie! Vänta bara tills du kommer till säsong två, det är då allt de bästa börjar :)

TACK SÅ MYCKET!

åh älskar pll!!! jag är på det senaste avsnittet i säsong 3, nästa avsnitt kommer i januari helt sjukt segt att vänta:)

TACK SÅ MYCKET!

Älskar PLl, har sett alla säsonger! så bra!

TACK SÅ MYCKET!

Älskar det! Är på säsong 3 och väntar på nästa avsnitt som det är jätte långt kvar till, kan inte vänta haha!

TACK SÅ MYCKET!

Helt klart bästa serien! Har sett alla avsnitt hittills och jag tycker den äger!!

TACK SÅ MYCKET!

hej alexandra! jag undrar om du kan lägga upp något tips på thigta tröjor som inte är allt för dyra. för jag har svårt för att bära tröjor som är lite pösigare då mina lår är lite "breda" så de kan se ut som om jag är mullig om jag har stora tröjor. men jag har en rätt platt mage. så jag vill iaf framhäva lite av min "smalhet" iaf. har du tipps du som kan de mesta om kläder?^^

TACK SÅ MYCKET!

PLL är verkligen riktigt beroende framkallande haha ;) Men det är verkligen en jätte bra serie. Dock synd att när man kommit till avsnitt 13 på säsong 3 så måste man vänta till januari innan nästa avsnitt. Så njut ;)

TACK SÅ MYCKET!

kan du läsa igenom allt du skriver så du inte stavar som en kratta? :)

TACK SÅ MYCKET!

A är mona ;)

TACK SÅ MYCKET!

Visa va du Fick av Ronni!

TACK SÅ MYCKET!

Den som kommenterat att A är Mona, har fel. Det kommer den också förstå när den kommer lite längre fram i serien! Så tro inte att det är förstört för dig, Alexandra! ;)

TACK SÅ MYCKET!

kan du lägga ut ett inlägg om vad man kan göra på 1 års dagen? du svarade inte när jag frågade för 1 vecka sen :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR