Vissa har det bätte än andra så har det alltid varit,men dom behöver ju fan inte ta ut det på dig, din blogg är jätte bra så ta inte åt dig av det dom säger,dom är bara avundsjuka. Du är säkert jätte bra person i verkligheten,hold your head high and keep doing your thing!

TACK SÅ MYCKET!

haha snälla va pinsamt. Det är verkligen pinsamt med människor som uttalar sig och skriver kommenterarer, oftast anonymt. Det är så jävla pinsamt och den enda dom är det är avundsjuka. Har varit med om det själv och jag är inte så stark som människa så bryter ihop varje gång typ... men det är bara att inte ta åt sig och hålla huvudet högt och köra ditt race. Du vet vad du går för.... :)

TACK SÅ MYCKET!

Idioter! Tror att man kan säga precis vad som helst bara för att någon har pengar, som att man inte har känslor då. Du är jätte fin, och har en jätte bra blogg! Att säga att dom är avundsjuka låter så uttjatat men det är verkligen det dom är, avundsjuka! Även fast det kanske är svårt, skit i dom! Puss

TACK SÅ MYCKET!

Alltså vad faan vill de! Avundsjuka på höööög nivå måste jag säga! Älskar dig och din blogg Alexandra!
Plus att inlägget handlade om något heeelt annat så varför tar de in det här med bortskämd, är du dryg för att du är bortskämd eller vad?

Bry dig inte om de för du får myyyycket mer positiv än negativt!
Kraaaam

TACK SÅ MYCKET!

de är bara avundsjuka:)

TACK SÅ MYCKET!

grejen är att om du inte hade skrivit om vad du hade fått eller köpt eller vad du har haft på dig osv, så hade din blogg inte varit lika intressant. folk läser ju din blogg för den du är.
på en internetsida så kan man verka hur perfekt som helst. och verka ha det hur lyxigt som helst men grejen är den att alla skulle välja lycka framför pengar. bara för att just din familj kanske råkar ha pengar så behöver inte det betyda att ni är hur lyckliga som helst. man får alltid något bra/gott i sitt liv andra ofta och vissa mer sällan men jag menar vissa skulle kanske dö för det du har och vissa kanske tycker att det just du har verkar skit lame. om du förstår vad jag menar ?:)

TACK SÅ MYCKET!

haha, så omoget! att skriva på bloggen också! hoppas du inte tar åt dig det för dem är bara jätte avundsjuka! du är jätte söt! kram

TACK SÅ MYCKET!

Jag har läst din blogg enda sen du började faktiskt... men nu har den faktiskt blivit tråkigare (inget illa menat), den är inte lika intressant, blivit mycket inlägg med klagomål osv vilket gör att den blir rätt tråkig då man oftast vill läsa bloggar som är intressanta och roliga. Jag har nog läst din blogg varje vecka i 2-3 år men blir allt mindre och mindre. Hoppas att den blir mer intressant eftersom jag nästan har som rutin att kolla din blogg!!, ha det bra!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker inte det är fel att visa upp vad du har fått osv, att du reser osv. För det är ju så du lever och denna bloggen handlar ju om ditt liv. Kan dom som skriver elaka kommentarer hantera att ditt liv ser ut såhär så kan dom väl hålla sig borta? Sen så tycker inte jag att du är bortskämd, eftersom dina föräldrar väljer att (verkar det som) betala, och dom har ju råd med det. Det hade varit skillnad om dina föräldrar hade jobbat på ica liksom.. Ta inte åt dig dom är ju så uppenbart avundsjuka! :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR