Jag har läst att bloggen blir segare om man ändrar alla typsnitt i designen, så det kan ju bero på det. Din blogg är hur bra som helst förresten, kram!

TACK SÅ MYCKET!

Jag har läst att bloggen blir segare om man ändrar alla typsnitt i designen, så det kan ju bero på det. Din blogg är hur bra som helst förresten, kram!

TACK SÅ MYCKET!

Det kan vara att man har för mycket kod i designen då det tar längre tid för webbläsaren att typ tolka koderna.
Sen också om man har många bilder på bloggen så kan det ladda segt (och då inte bara i inläggen utan bilderna i själva designen)

TACK SÅ MYCKET!

Ja, jag skulle också skriva det. Alltså till exempel när man skriver din bloggadress så kommer inte din blogg, utan går jättesegt! Men hoppas det löser sig snart och jag kan tyvärr inget om det!
Kram! :)

TACK SÅ MYCKET!

Ja, det blir segt när man ska besöka din blogg.. trodde de bara va min data! men din blogg är as bra, puss

TACK SÅ MYCKET!

Skit fin blogg!

TACK SÅ MYCKET!

För mig är det inte det segt alls! Men dock är jag bara inne via iphone och ipad, så det kanse är värre via datorn!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR