Vill inte vara taskig men du kommer inte kunna bli smal, för du har inte smala ben i generna om du förstår! Du kommer ändast få muskler nu när du går i gång med träningen! Och när du äter så mycket onyttigt som du gör så kommer det ju bli tuffare för dig, du kommer aldrig få så där jätte smala ben för du är inte född till det om du fattar! Men du ska veta att du har min dröm kropp! Så jävla snygg!!!!!!!! Älskar dig, men kör så hårt som möjligt, man vet aldrig vart det leder ;)) kram

Svar: Okej, vad vet du om mina gener? Man kan aldrig säga till någon att den inte kan bli smal, för vad vet du om det? alla kan bli smala, tex kolla på kissie när hon var som "störst" då var det nog ingen som skulle säga att hon var född med lite benstomme eller hur? men hon är hur skinny som helst nu.
De gör mig ledsen, du visar ingen respekt för mig, hur kan man säga till någon att man inte kan bli smal? Watch me prove your wrong.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Du är redan perfekt smal! men jag förstår vad du menar för ska också utomlands snart och ska försöka träna så mycket som möjligt tills dess för att bli lite smalare ;)! Och såklart att man kan bli smalare och få snyggare kropp om man tränar bara att kolla på vs modeller, dum kommentar sofie :/ haha! Ha det så mysigt i Israel med ronni och hans familj förresten! :)

Svar: ja, det är alltid sån ångest innan man ska utomlands tycker jag haha!! Men tack så jätte mycket! Ha det bra! :)) puss
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

till hon där uppe, forksning har faktiskt visat sig att ''jag har för stor benstomme så jag kan inte bli smal'' är bara en myt. de skiljer max 0,5 kilo i benstomme, och ett halvt kilo är inte speciellt mycket. Så den myten är bara trams ! keep going alexandra, du har verkligen redan jätte fin kropp som du borde vara stolt över! men du kommer nå dina mål om du försöker, det är inte så svårt egentligen. man ska bara orka att sätta igång, har samma problem själv (haha) du är bäst !

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR