du som vill be vs modell.

"Fyra veckor innan visningen tränar alla modeller fyra timmar VARJE dag och två veckor innan måste de sluta äta fast föda. De får de endast leva på proteindrinkar och vatten. Tolv timmar innan visningen får de inte ens dricka vatten. Det är nämligen så att kroppen tajtas till när den torkas"


Svar: jag tycker att det skulle vara värt det helt klart!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

^Och du tror allvarligt talat på det där? Bara för att Kissie/Dennis skriver att det är så behöver det inte betyda att det är sant. Tro inte på allt du läser lilla du.

Jag är själv modell och kan säga så här: allt det där är ren bullshit. För att få en kropp som vs-modellerna krävs det otroligt hård träning och nyttig mat, samt mycket vatten.

TACK SÅ MYCKET!

snälla, bara för du vill gå där, så betyder det inte att någon annan vill, snälla ingen vill.

Svar: jag tror ingen hade sagt nej till dte, faktiskt.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Klart som fan det finns riktigt fakta.
Du må va modell men du är inte en victoria's secret modell vilket är en hel del större press. Min kusins kompis har vart en utav victoria's secret modeller kan säga att hon tyckte det var otroligt roligt. Men du får inte vara under 176 cm lång för att vara med där.
Plus att det finns inget bevis på hur och när du får dricka vatten. Men det är sant att Victoria's secret har en regel inom vissa timmar då dom inte får dricka vatten på grund utav att kroppen ser mer "slim" ut då.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR