Det var ljuset tror jag ;) du är suuuuper fin! Älskar din blogg! #NOH8

TACK SÅ MYCKET!

Förstår inte varför folk hela tiden tjatar om din vikt, fast du skrivit typ tusen gånger att det inte är något du tar upp. Det är ju inte deras ensak.

TACK SÅ MYCKET!

Håller med hon över..din blogg är asbra!

TACK SÅ MYCKET!

några planer inför morgondagen? :)

TACK SÅ MYCKET!

Förstår helt att din vikt är din ensak, men det hade nog varit bra att vänja dig vid att kunna prata om det åtminstone med din mamma om modell var något som du ville satsa på, för om det är det kommer agenturer säga att du väger för mycket hela tiden, oavsett om du väger 70 kilo eller 25. Säger det inte för att vara taskig, säger det för att du ska ha en chans :)

TACK SÅ MYCKET!

TACK SÅ MYCKET!

Du har perfekt kropp & är skit smal, men jag förstår dig helt med det där med vikten & bmi för jag har oxå haft ätstörningar & jag tycker inte att kunna väga sig inför andra är något viktigt så länge som typ läkare & sånna håller koll på det spelar det ingen roll för någon hur mycket man väger.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR