Hej!

Vad väger du eller vad har du för bmi? :)

TACK SÅ MYCKET!

Kolla gärna mina bilder under inlägget "fotat", och säg vad du tycker!:)

TACK SÅ MYCKET!

Jag har också ett par vita soft denim fast problemet är att de är lite genomskinliga man ser typ trosorna . Vet du va man ska göra ?

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag har precis köpt nya skor, men vet inte hur man ska matcha dom, snälla hjälp mig. Kram.



http://www.bianco.se/webshop/produkt/till-henne/skor/sandaler/alviva-sandal/547693

där är skorna, i den orange färgen. hoppas på svar.

TACK SÅ MYCKET!

I vilken affär har du köpt dina vita dr Denim? Om du vet någon affär som säljer dom just nu kan du gärna tipsa! :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej jag älskar din blogg mig mkt! Jag undrar bara när fick du din mens? Hur gammal var du?

Puss

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR