hej!!

JAg är em tjej som är född 97.. jag är 173cm lång ( skulle vilja vara typ 162) och hatar de, har du något tips på hur jag kan göra så jag inte ser så l¨ng ut ?? xd :P

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Har sett ditt as snygga linne från modekungen (det men typ killen) och undrar hur lång tid det tog för dig att få sakerna. Alla säger att det typ tar 1 månad… ps älskar din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Aaaah, fett snygga! Jag är rätt sugen på att skicka efter sjäv, kan inte du svara på vad tull&frakt kostar samt hur lång tid det tar tills man får det!

TACK SÅ MYCKET!

gud vad fina!

kolla gärna in min blogg och skriv vad du tycker om min nya design! :D

TACK SÅ MYCKET!

läser folk inte ens dina inlägg alexandra? eftersom du får frågor om Tull och frakt 673893876547382 gånger!

TACK SÅ MYCKET!

Vilken är din favorit?

TACK SÅ MYCKET!

Vad kostar tull och frakt?

TACK SÅ MYCKET!

uppdatera nu då alexs! :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR