tycker du att man kan ha jeffy C fast om man är 1.70 lånh?

TACK SÅ MYCKET!

heej heej jätte jätte bra blogg!!

Jag undrar vart du har köpt dina jeffrey cambell??

TACK SÅ MYCKET!

Hej vet du vart man kan köpa jeffery campbell spiks?

TACK SÅ MYCKET!

du är visst tillräckligt smal va säger du :o

TACK SÅ MYCKET!

älskar jefferys skor men min plånbok e för tom för dom :( Hittade liknande skor på monella.se.. i både beiga å svart. love it och love you!

http://www.monella.se/stovlar/wodo-heel-black#.T2nesQDQ3lA.facebook

TACK SÅ MYCKET!

hej!

älskar din blogg verkligen!

skule du vilja göra ett länknytre med mej? om du har lust kan du ju jätte gärna komenteria i min blogg eller skicka ett mail.

kram :)



nattstad.se/thereseblomgre



[email protected]

TACK SÅ MYCKET!

heej alex! ja heter oxo alex, använder du dina jeffrey campbell i skolan ? kan du snällla göra de? ja har precis köpt ett par svarta oh ja går på sam som du, ja kommer nog inte ha på mig mina i skolan men tror du du kan använda dina i skolan bara för att? de skulle vara kul och de skulle vara sjukt snyggtttt till dig! :) btw din blogg är väldigt bra och kul att läsa :D kul att se dig i skolan oxoo :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR