Gillar dig blogg jätte mycket du är en sådan inspiration !! Tänkte fråga om du kunde göra ett inlägg om vad man kan önska sig när man fyller år, eller rättare sagt vad skulle du önskat dig nu?

Jag vet att du har frågestund men skulle bli jätte glad om du svarade så snabbt du kan! Kram

TACK SÅ MYCKET!

palla att dom inte tror dig... xD

TACK SÅ MYCKET!

Haaallo fina du!:) Läste tidigare på din blogg att du har ett par primeboots du inte använder och var tveksam till om dom gick att sälja eller inte. Nu är det så att jag velat ha ett par primeboots huuuur länge som helst men tycker priset är väldigt saftigt haha. Så om du har storlek 37/38 (helst 37...) och vill sälja skorna får du gärna skriva det här i kommentarsfältet så skickar jag min epostadress till dig!:) Gryyym blogg har du! Kramis



Gör förresten ingenting om primebootsen är lite slitna eller vad man ska säga haha :)

TACK SÅ MYCKET!

Har du varit i London ? Om du har det kan inte du tipsa om lite affärer där som man bara "måste" besöka haha hade varit till stor hjälp snälla snällaaa, kram

/Amanda

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan, först måste jag bara säga att din blogg äger! Jag blir jätteinspirerad!! Men det känns som att du inte uppdaterar den så ofta.. Innan hade du typ 4-5 inlägg varje dag, nu är det liksom 2.. Lite synd faktiskt.. Jag undrar om det finns någon speciell anledning till det eller om du bara inte orkar? Kramkram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR