Är din Louis Vuitton äkta?

Btw älskar jag din blogg! <3

TACK SÅ MYCKET!

Gud vad kul!

Jag tycker verkligen att du skall kontakta den modell agenturen. Det blir ju säkert jättekul, du har ju utseendet och du är väldigt "fotogenisk" av dig eller vad man skall säga(bra på bild). Jag tycker inte om folk som skall trycka ner folk man skall istället stötta dom. Om dem nu inte blir glada för din skull tycker jag att dom kan skita i att läsa din blogg!

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra, jag tycker verkligen du ska bli modell!

Skit i dom som lämnar elaka kommentarer,

du är verkligen jättefin och du skulle passa jättebra som modell! Tycker du ska satsa :)



Kram! :D

TACK SÅ MYCKET!

Bry dig inte om dom elaka kommentarerna! Dom är bara avundsjuka...

Som du säger behöver man inte vara lång för att bli reklam modell, ansiktsmodell, osv. Du ahr verkligen ett hur fint ansikte som helst! Satsa på det! Jättebra blogg förresten :D

TACK SÅ MYCKET!

Självklart ska du kontakta dom! Vad jag har fattat så är ju din dröm verkligen att bli modell, och nu när du kanske faktiskt har chansen, så tycker jag inte att du ska tveka, även fast det självklart är ditt val! Du är grym!

TACK SÅ MYCKET!

Du är hur jävla fin som helt tycker absolut att du ska kontakta dom! Haha men fan va du söker kommenter om att vi ska tycka synd om dig

TACK SÅ MYCKET!

Såklart du ska höra av dig du är sååå super fin och om du har en chans att göra din dröm verklighet ska du ta den utan att blinka!

Det kommer gå jätte bra vi läsare stöder dig till 100%

Lycka till nu gumman!

Jg tror på dig puss

TACK SÅ MYCKET!
a

Du ska egentligen inte ens svara på dessa kommentarer. Du visar bara att du bryr dig och då tycker dom det är extra kul och fortsätter ända till du sätter dina gränser och visar att du inte bryr dig. alls :D

TACK SÅ MYCKET!

Du måste ta denna chansen!! du kommer ångra dig annars. Du är verkligen perfekt för detta. Önskar dig all lycka!

TACK SÅ MYCKET!

Du borde tacka ja och se hur det är tycker jag :) och skit i alla jävla töntar du är vacker!

TACK SÅ MYCKET!

Skit i alla andra, och vad vissa skriver, tjejen du är ju snygg.

Och Kenza är ju inte speciellt lång?

go for it!

TACK SÅ MYCKET!

TACKA JA!!! Det verkar ju avra din största dröm så du kommer ångra dig livet ut om du inte ens tar chansen nu när du fått den?? Min dröm är väl att någon skulle komma fram till mig också men haha i mitt fall kan jag säga att det aldrig kommer hända :)) Men i alla fall, TA CHANSEN!!! :D

TACK SÅ MYCKET!

Klart att du ska säga jaa!! De har ju varit din dröm så länge,, så varför säga nej?? Bry dejj inte om dom som är avensjuka. du är hur fin som hest!! puss

TACK SÅ MYCKET!

Men om det är en dröm, varför tvekar du?

Du är otroligt snygg och passa verkligen som modell.

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR