inget illa menat men.... du är väll typ väldigt kort?? Nästan alla modellagenturer vill ju ha någon som är minst 170 vad jag vet iallafall.

Men är glad för din skull ändå, skulle vara jätteroligt att bli modell ju! :D

TACK SÅ MYCKET!

Vad roligt!!!:D Jag vill också väldigt gärna bli modell och är bara 160 cm vilket är ungefär som dig, skulle jag tro;) Men eftersom jag inte är speciellt lång så är det fruktansvärt svårt att hitta seriösa argenturer, vet du vad företaget heter? jättetacksam för svar!:)

TACK SÅ MYCKET!

tssssssss...

TACK SÅ MYCKET!

Var det modellargenturen MIKAS?:)

TACK SÅ MYCKET!

Men ååå va kul Alexandra ! ♥

Du kommer gå långt

TACK SÅ MYCKET!

Vad kul för dig! Men det kommer ju bli otroligt svårt och jobbigt för dig pga din längd! Haha

TACK SÅ MYCKET!

Kn du lägga ut en video när du går i dina Jeffrey Campbell?:)

TACK SÅ MYCKET!

gud va kul!du kommer komma långt!:)

TACK SÅ MYCKET!

sånna som skriver tsssss eller något annat är bara avundsjuka på dig Alexandra...bry dig inte om dom jag skulle också blivit jätte glad om någon kom fram och sa så :)

kram din största bloggläsare

TACK SÅ MYCKET!

Skit vad kul.. Lycka till !!kram

TACK SÅ MYCKET!

hej fina du, jag har en bloppis på min blogg nu och skulle uppskatta om du ville kolla! :) billiga priser dessutom.



http://nathalieenglund.devote.se/blogs/17799103/bloppis.htm

TACK SÅ MYCKET!

gud va kul! det ar du vard

TACK SÅ MYCKET!

klockan 16.00 presenteras vinnaren av presentkortet på bloggen, klicka in då och kika om det var du som vann!

TACK SÅ MYCKET!

Vad heter modellagenturen?

TACK SÅ MYCKET!

Åh vad kul! Jag har alltid tyckt att du skulle passa som modell för du är sjukt vacker och blir bra på bild! Sen har du ju snygg kropp så därförhar jag tyckt att du passar som det! Hoppas allt går bra nu ifall du blir modell :D

och till er som kommenterar att man inte kan va modell om man är under 170 cm och att de kanske inte är en seriös modellagentur osv.. JO man kan visst vara modell om man är ca. 160 cm.. det enda är att man inte kan va catwalk modell liksom men man kan vara katalog modell ( vara med i olika reklamkanpanjer och reklamfilmer) osv!

KRAM PÅ DIG

TACK SÅ MYCKET!

Bry dig inte om vad folk säger om din längd, dom vill bara få dig att inte satsta på det. Hon hade inte kommit fram till dig om hon direkt såg din längd som ett stort problem, jag tycker det är jätte löjligt att man måste vara lång som modell?! Men med ditt otroligt vackra utseende så tror jag på dig, och jag måste säga att dina tänder är super fina och vita! ÄLSKAR DOM! Jag har otroligt sneda tänder och kan knappt med att le ibland, och det sänker mitt väldigt höga självförtroende ibland faktiskt och det känns jätte jobbigt, skulle vara så snällt om du ville svara på min kommentar om vad du tycker jag ska göra, är det ok med tandställning? :/

TACK SÅ MYCKET!

Så roligt för dig!:)



Förresten, det skulle vara jättekul om du la upp ett klipp när du gick i dina Jeffrey Campbell skor :) Funderar på att köpa såna, vill se om dom är lätta att gå i :)

TACK SÅ MYCKET!

Gud vad kul för dig! :D Blir värsta glad för är ungeför lika lång (eller kort hehe) som dig och skulle verkligen vilja jobba lite som modell men det är ju stort sätt helt omöjligt om man är kort. Men nu finns det alltså ett hopp för oss korta! Hihi:)

TACK SÅ MYCKET!

Va! Gud va kul! Du passar superbra som modell! Men om du inte vill ska du ju inte känna dig tvingad men jag tror att det skulle gå jättebra!

TACK SÅ MYCKET!

Men det finns en agentur i Gbg som har vuxenmodeller från fjorton och uppåt :)

TACK SÅ MYCKET!

Ååååh Vaa kuul! Men det väntade man sig nästan...du passar verkligen som modell och du har en perfekt kropp! ;))

Puss o lycka till

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR