På topshop finns dom ljus lila skorna på bilden finns även ljus rosa!

TACK SÅ MYCKET!

Ska du ha malinaklänning? :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexs! Du är otroligt snygg och inspererar mig på så många sätt. Det var några månader sedan jag började läsa din blogg. Jag hittade den via en kompis blogg. När jag gick in på den så tänkte jag: gud vilken bra blogg! Och så skulle jag gå in dagen efter så hade jag glömt bort vad den hette och jag kunde inte hitta namnet någonstans så jag blev jättebesviken, hahah!

Nu läser jag den varje dag, har den på min iphone, och läser den flera gånger om dagen! Älskar den!

Du verkar så himla underbar! Jag blir nästan ledsen nör jag ser när folk kommenterar taskiga saker på din blogg, men vet du varför? DOm är BARA avundsjuka! Om alla fick se ut som du så skulle ju världen vara perfekt, hahah!

Hoppas du haft en bra vecka! Kolla gärna in min blogg =) Kram

TACK SÅ MYCKET!

Hej tjejen!

kolla mejlen, jag skickade ett till dig idag :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR