TACK SÅ MYCKET!

snälla sprid Joseph Kony 2012 videon på din blogg och facebook, visa dina vänner säga att dom ska sprida den vidare. !!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Vet du någon sida eller affär där dina converse med nitar finns att köpa? :)

TACK SÅ MYCKET!

vad får du göra på din prao? :)

TACK SÅ MYCKET!

Du svarade ju på några frågor på ett tag sen angående din vita converse med nitar och du sa att dom var från Friis och Company eller något sånt men vet du vart/vilken affär dom kan finnas på? Tacksam för svar :)

TACK SÅ MYCKET!

Kan inte du göra ett inlägg om dina favorithemsidor med kläder?? Väldigt snällt om du kunde svara!

Kraaaam

TACK SÅ MYCKET!

http://www.hannafriden.com/politik-samhalle/sluta-sprid-konyfilmen-invisible-children-bakom-filmen-gar-inte-att-lita-pa/

TACK SÅ MYCKET!

Hej jag har sånna svarta converse med paljetter vet inte vart dem är köpta fick dem av en kompis men jag kan fråga henne :) kram

TACK SÅ MYCKET!

Jag letar också efter svarta paljett converse, hittar dom ingenstanns! jättestörande måste jag säga :/

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR