ja, det hade varit kul!!

Men jag har en fråga: vad är det bästa med ronni och vad är det sämsta? något måste det väl finnas som är lite mindre bra med honom? aja, kul om du kunde svara på det och ni är jätte söta!!

TACK SÅ MYCKET!

jag är intresserad!! :D

TACK SÅ MYCKET!

jag är intresserad :D

TACK SÅ MYCKET!

jag är intesserad skulle köpa för 700-1000 beroende på hur dem ser ut!! :):):)

TACK SÅ MYCKET!

JJJAAAAG ÄR INTRESSEARD

TACK SÅ MYCKET!

Aa intresserad fast beror på vilken/vilka du säljer :) för kanske 700-1000

TACK SÅ MYCKET!

intresserad !

TACK SÅ MYCKET!

Det beror på skick, men eftersom dem är "vintage" så är det väl 400 kr för en tröja. :)

TACK SÅ MYCKET!

Helt klart!!För kanske 700 kr:)

TACK SÅ MYCKET!

skulle vara skitkul !!!

TACK SÅ MYCKET!

hej!

jag har funderat och jag skulle nog tänka mig att betala från 350-500 kr det är som det är ärvda.. och vet inte vilket skick det är i, lägg gärna ut en bild/ Tack

TACK SÅ MYCKET!

Intresserad! 400-500 kanske :)

TACK SÅ MYCKET!

ja verkligen!

TACK SÅ MYCKET!

Älskar din blogg!

allt bra med dej?

Länkbyte!?!

Puss o kram

TACK SÅ MYCKET!

Heej , skulle jätte gärna vilja köpa en vilka stolekar har du ?

:)

TACK SÅ MYCKET!

Eftersom du har använt dom och dom inte är så nya, så kanske för 500kr?

Men varför har du lagt ut en bild på juicy byxor om det nu är tröjor vi pratar om? :P

TACK SÅ MYCKET!

Superfin blogg! :) Gör du blogkeenbyten? KRAM

TACK SÅ MYCKET!

Jag är hur intreserad som helst! Avgudar din blogg btw kramar! :)

TACK SÅ MYCKET!
!

Helt klart super intresserad !

TACK SÅ MYCKET!

intresserad! :) snål som jag är hade jag kunna betalat kanske runt 300kr ;)

TACK SÅ MYCKET!

Jag är intresserad, beror på vilken du säljer, har ju mina favoritfärger, grymt bra blogg!!!

Puss :)

TACK SÅ MYCKET!

Ja, jag vill. Men du har sagt så med sina VS bikinisar och Iphone skal, och du har inte lagt ut något av det...

Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Intresserad!!! Vet inte vad jag skulle kunna betala ;) men iPhone skalen då?? Och bikinisarna?? <33 kram!!

TACK SÅ MYCKET!

Hoppas du får en bra fredag!<3

TACK SÅ MYCKET!

ca 300-400:- beror också på vilket skick dom är i!

TACK SÅ MYCKET!

Jag är intersserad

TACK SÅ MYCKET!

Intresserad 700-800<3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR