neej byt inte blogg... snälla gör inte det, denna bloggen äger ju! <3

TACK SÅ MYCKET!

De stör mig inte alls faktiskt;p eller lite i början men nu är jag van!:)

TACK SÅ MYCKET!

nej gör inte det , det blir bara ännu jobbigare så behåll bara den här bloggen . Den var störande från början fast man vänjer sig vid det senare. palla göra en ny blogg....

TACK SÅ MYCKET!

Jag gick in på hon som har gjort headern på din blogg och hon fick också så! Fråga henne! Eller så kanske det är något med
Headern!

TACK SÅ MYCKET!

byt

TACK SÅ MYCKET!

Gå in i din stilmall och kolla :) om du kanske har råkat ta bakrundsbilden från någon blogg eller något. Det funkade för mig!
Byt inte!

TACK SÅ MYCKET!

Snälla byt inte blogg, den här ÄGER!!! Det är inte störande med den lilla rutan som dyker upp!!!!

TACK SÅ MYCKET!

BYT INTE

TACK SÅ MYCKET!

Det är faktiskt inte så störande!

TACK SÅ MYCKET!

HEJHEJ! Om 2 veckor ska jag till MARBELLA och jag undrar om du vet bra shoppingcentrum elr shoppingställen?:):):)

Puss din blogg äger!

TACK SÅ MYCKET!

BYT IINTEEE!!!!!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR