Du kan visa hur man får det nya blogg.se!

TACK SÅ MYCKET!

Visa dina favorit byxor,tröja, skor, bikini,parfym osv :)
Ta bilder och visa ditt hus i marabella
Lägg in gamla bilder så man ser hur du har förändrats under åren :)

TACK SÅ MYCKET!

Vill gjärna se lite mer bilder på din kropp! Du är så himla vältränad och smal

TACK SÅ MYCKET!

Dina vita vs bikini som du har på din design , kan ute du visa en närbild på hur den sitter alltså bara överdelen ? Helst så fort som möjligt för vill ha en sån men är osäker :)

TACK SÅ MYCKET!

Lägg ut en sak liksom, från topp till tå, mina favoritskor till min favorit hår sak, om du fattar?

TACK SÅ MYCKET!
o

Känns som du inte tar åt dig av våra "önskemål" ändå..
Men visa din garderob, visa bilder från resor, bilder från när du var liten osv.

TACK SÅ MYCKET!

Visa dina 10 favorit saker i din garderob!!!!!!!!! :D

TACK SÅ MYCKET!
E

Kläder kläder kläder! Bomba med favorit skor, snyggaste jeansen, visa vart allt är köpt, lägg ut en önskelist på kläder du vill ha! Sedan kan du ju ha en liten "mini"frågestund Om bara ett speciellt ämne som du t ex svarar på under v2 i marbella! Har komenterat detta tusen gånger men du brukar aldrig skriva om det ändå.. :((

VI VILL SE DIN/DINA GARDEROB(ER), DÄR DU HAR ALLA DINA KLÄDER!!! (öppna luckorna så man ser allt! Världens bästa blogg puss <3

Svar: Okej, jag ska försöka fixa det denna gången då! Antar att jag har missat din kommentar innan eller nått! jag ska försöka fixa detta nu! Tack så mycket! kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Lite mera "personliga" inlägg! Typ hiss och diss eller saker ni inte visste om mig osv...
Hur kan du ha så otroligt fin kropp? Vad äter du? Eftersom att du inte tränar så mycket
Puss :)

TACK SÅ MYCKET!

kan du inte lägga upp ett inlägg med bilder på din skolväska och vart den kommer ifrån?

TACK SÅ MYCKET!

Typ dina väskor, den väskan du använder just nu och vad du har i den typ!! Sånt är intressant eftersom först får man inspiration till väskköp sen är det kul att kolla vad andra behöver ha i sin väska och sen kanske du har typ nåt i din väska som jag aldrig har men som kan vara smart att ha osv.. Jag vet det låter jättemobbad men haha :)))

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR