Jaa, det kommer alltid upp en sån ruta!!

TACK SÅ MYCKET!

jaa det kommer upp :((((

TACK SÅ MYCKET!

lalaas.blogg.se står det

TACK SÅ MYCKET!

Det är väl antagligen så att om hon fixade bakgrunden kan hon ha tagit den svarta bilden (i bakgrunden) från hennes blogg och lagt till i din. Nu när hon har skaffat lösenordskyddad blogg måste du byta ut bilden så att du står för den och inte hon. Svårt att förklara, men har du någon kompis som är bra på designer så prata med henne/ honom :)

TACK SÅ MYCKET!

Det kommer alltid upp!!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Ja den kommer alltid upp!:(

TACK SÅ MYCKET!

åhh pissjobit är de

TACK SÅ MYCKET!

jag får inte upp den:) kanske är för att jag trycker upp inläggen från bloggloving?:)

TACK SÅ MYCKET!
k

hejhej! vart kommer den fina blusen ifrån? =)

TACK SÅ MYCKET!

Jag får det alltid...

TACK SÅ MYCKET!

skit i rutan, man behöver inte bry sig om den, är ba att klicka på avbryt så kan man kolla på bloggen som vanligt!

TACK SÅ MYCKET!

Jag fick upp den första gången idag..

TACK SÅ MYCKET!

Ja kommer hela tiden -.-

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR