Vad fick din kompisFanny för klocka som du blev lite avundsjuk av ? Braaa blogg !

TACK SÅ MYCKET!

Hur uttalar man Marbella?

Svar: Man uttalar de Marbeja haha!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

snälla svara på detta! :) älskar din blogg så läste igenom lite arkiv haha och såg i juni 2011 att du lagt ut en bild där det ser ut som du har en navelpiercing under tröjan, och jag undrar bara om du har det/haft det för har för mig att du sagt nån gång att du inte hade det (men kanske har fel, haha)... jaja, kram på dig! :D

Svar: Jag har aldrig har navelpiercin men jag hade en "fake" som man bara knippsar fast
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Heejj!
Hur gör man en hether till blogg.se utan att de kostar pengar?? Vet du nån bra hemsida ??
Kraaam

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR