filmen är inte bra MEN killen i filmen (dogulas booth) är DG så filmen är värd att se pga han! :)

TACK SÅ MYCKET!

jag är ett stort fan av henne med, men tycker inte att denna filmen riktigt levde upp till hennes förväntningar

TACK SÅ MYCKET!

vilken hemsida använder du för att se på filmer? tacksam för svar! :)

TACK SÅ MYCKET!

den va inte bra, även om killen var ögongodis

TACK SÅ MYCKET!

jag tyckte den var jättebra, en tonårsfilm typ:)

TACK SÅ MYCKET!

Den var en super bra Tonnårs film som är grymt bra !

TACK SÅ MYCKET!

Jag kan säga att det var den bästa tonnårsfilmen jag sett, väärt! Kram! <3

TACK SÅ MYCKET!

Den är verkligen värd att se!! grymt bra tonårsfilm :)

TACK SÅ MYCKET!

Såg den igår!den var grym!

TACK SÅ MYCKET!

vart kan man ladda ner den filmen ??

TACK SÅ MYCKET!

Jag har sett den två gånger den är absolut värld att se. Det är en sån film man kan se många gånger, Först trodde jag att den skulle vara tråkig men den är skit bra
Ps: älskar din blogg<3

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR