Låter sjukt härligt! Men kolla igenom texten du skrev en gång till för alla ord är jätteröriga och det är lite svårt att fatta vad du skrev där i början, fixa till det bara :)

TACK SÅ MYCKET!

Oj,vad fläckig du blivit i ditt ansikte nu!

TACK SÅ MYCKET!

Du är så galet vacker Alexandra! Och ja hon är lite fläckig stör mig så galet mycket på att folk har kommenterat det i typ varje inlägg! Hon har förklarat varför och hon är väl medveten om det så det är inget ni behöver upplysa om!

TACK SÅ MYCKET!

Ja du har skrivit ganska slarvigt men det gör inget:) men om man ska ha blogg får man vara mer noggrann

TACK SÅ MYCKET!

Heeej! Jag älskar din blogg och läser den varje dag!!' men kan du inte ligga upp outfit bilder på det du har på dig i marbella eftersom då kan vi inspekteras av de? ;) puss och kram

TACK SÅ MYCKET!

Inspireras *

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alex!
Jag hade sånna fläckar förra sommarn, och jag tog nån kräm mot svamp. Det hjälpte jättebra! Så ja tror de är svamp du har i ansiktet, mitt är helt borta nu. Kramar

Svar: Tack, men det är pigmentfläckar från att jag hade stora torra fläckar i ansiktet i vintras. Pigmentet har alltså slitits bort mer eller mindre! kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

gud va slarvig du är de går inte att förstå vad du skriver

TACK SÅ MYCKET!

Hej, jag har också fått pigment förändringar i ansiktet och det är verkligen inte roligt alls! Har du nån speciell krämen eller annat som du använder för att det skall minska? Skulle vara väldigt tacksam för svar! Och du är ju världens sötaste tjej, kram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR