Jag är också ganska kort själv 158 bara, hur lång är du? Tycker inte att du ser jätte kort ut som den på kommentren skrev:)

TACK SÅ MYCKET!

Snälla sluta skriv ''böt'', det heter bytte. Jag stör mig bara på det lite... Bra blogg! En fråga bara, när du skriver att du blev nertryckt, menar du som mobbad då?

TACK SÅ MYCKET!

Omg... vadå du va kort? och. vad ska hon göra åt de.. och de är absålut inget fel med det? alla är inte medellängd/långa. Vissa är korta vissa långa, finns inget att göra åt saken. Fint båda två! Hoppas verkligen inte du tar åt dig av dessa komentarer alexandra. Kram!

TACK SÅ MYCKET!

haha vaa? jag trodde du va 17 eller något sånt typ....x)

TACK SÅ MYCKET!

Oj är du 14, snart 15? Trodde att du var 17, haha ta det som en komplimang du är jätte fin!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR