Hej. Åh det här känns fett löjligt men.. jag har sjukt svårt för att gå upp i vikt. Är lika lång som dig fast jag väger bara 40kg just nu. det går upp och ner hela tiden :/ har suttit och kollat genom din blogg en del(i love it). så såg jag att du har haft anorexia för inte så längesen! hur gjorde du för att gå upp i vikt? vill verkligen gå upp ser fan inte frisk ut. jag tycker inte att det är fint att vara så smal som jag är .(

TACK SÅ MYCKET!

Hej, jättefin leopard tröja! har en likadan. men jag vet inte om jag ska ha något linne under den, eller bara ha bh. hur har du?! Jäääääättefin blogg förresten! ♥

TACK SÅ MYCKET!

Var kommer din pälsjacka ifrån? :D

TACK SÅ MYCKET!

Kan du lägga upp dagens outfit och skriva vart kläder är ifrån o så? Var har du köpt tröjan och var det för längesen?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR