Du är helt sjuuukt snygg!

TACK SÅ MYCKET!

du är fan en supermodel! asssnygg!

TACK SÅ MYCKET!

du kommer nog få ditt dröm jobb som modell, sjukt snygg!

TACK SÅ MYCKET!

herregud vad du är snygg!!

TACK SÅ MYCKET!

herreguuuud bilderna till vänster... MODELL!

du kommer helt klart bli en Victoria's Secret Angel säger jag bara...

pusshejj

TACK SÅ MYCKET!

Åhh ma gawwd hur jävla snygg kan man va! :) men jag undrar om du ska sälja dina iPhone skal? :) kram!

TACK SÅ MYCKET!

kan inte du sälja några bikinisar du inte använder, så gryyymt snygga

TACK SÅ MYCKET!

bilden högst upp till höger är galet snygg!

TACK SÅ MYCKET!

älskar bilden hägst upp till vänster, wow!

TACK SÅ MYCKET!

menade vänster! ;)men höger är också fin!

TACK SÅ MYCKET!

Asso jävlar bilderna till vänster!!! Du är sjukligt snygg!<3 kram

TACK SÅ MYCKET!

Oherre!!! Snyyyyggg! Trodde fan de va vs till vänster först goood damn you look good

TACK SÅ MYCKET!

OJ! Trodde det var en victoria's secret bild!:O goooosh du kommer nog få din dröm om att jobba som victoria's secret angel uppfylld!!:D

TACK SÅ MYCKET!

Du vill ju bli lika snygg som en Victoria Secret modell och bli en! Du är redan en! Du är otroligt snygga Alex!!

Kram

TACK SÅ MYCKET!

Som att du inte redan har din dröm kropp, sjukt att du inte seeeer! Kolla på dig själv! Du behöver inte ändra på något :)

TACK SÅ MYCKET!

din mage är to die for! VAr nöjd med din kropp! :)

TACK SÅ MYCKET!

Herregud vad snygg alltså!!

TACK SÅ MYCKET!

så sjukt snygg! du borde ha en av dem bilderna till vänster i din header!

TACK SÅ MYCKET!

HELVETE VAD SNYGG DU ÄR!

Du är inte långt ifrån din dröm som Victoria´s secret vill jag lova!!

TACK SÅ MYCKET!

oh herreeee !

trodde först att dom vänstra bilder va victorias secret bilder.

jävlar, alex, vilken kropp du har! something 2 die 4.

jag svär, att en dag kommer du gå på vs fashion show.



det lovar jag!

TACK SÅ MYCKET!

herregud, bilderna till vänster!! trodde det va weheartit bilder först! du är så sjukt galet mega snygg och skulle göra sjukt mycket för att få din kropp hehe! kraam!

TACK SÅ MYCKET!

måste du lägga uåå bilder på dig själv med bikini hela tiden? man blir faktiskt lite äcklad.

TACK SÅ MYCKET!

gud vad härliga bilder!

TACK SÅ MYCKET!

helt sick! Tro mig, de som säger att du är ful eller har ful kropp, är sjukt avis! din kropp är 2 die 4... kraam snyggve!!!!

TACK SÅ MYCKET!

Vilka är det som tar alla snygga bilder på dig?

Svara gärna i ett inlägg!

TACK SÅ MYCKET!

du är så gaaaaalet snygg!

jag trodde först det var riktiga modell bilder till vänster

TACK SÅ MYCKET!

JÄVLAR! va fina bilderna till vänster var, speciellt den längst ner! tror jag precis dog lite..

TACK SÅ MYCKET!

Alexandra du är heeeelt sjuk!!!!

Jag vill se ut som dig!

Du är en MODELL! <3 :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR