Hej jag heter Amanda och är 12år jag tycker din blogg är bäst! :) breaking dawn är rätt så bra men i slutet är det rätt så blodigt bara så att du vet förresten är du jätte fin och verkar jätte snäll

Hoppas du får en bra dag

TACK SÅ MYCKET!

filmen är sjukt bra jag grät hela haha :D

TACK SÅ MYCKET!

Lätt den bästa av alla filmerna! Tyckte den var grym!

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker ni ska se new year's eve! En riktigt bra film. Kramar

TACK SÅ MYCKET!

Breaking dawn är bra! Men jag tycker verkligen ni ska se new years eve, den är jätte bra!!

Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Breaking dawn är bra! Men jag tycker verkligen ni ska se new years eve, den är jätte bra!!

Kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Den är riktigt bra :) Både sorglig och rolig!

Värd att se kan jag lova :) Kram

TACK SÅ MYCKET!

Den va as bra!:)

TACK SÅ MYCKET!

Bästa filmen jag någonsin sett! grymt bra, säg gärna vad du tyckte om den sen :) :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej!

Ditt skärp är verkligen jättesnyggt! vart har du köpt det? :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR