Kan inte du fortsätta med frågorna från frågestunden? :)

TACK SÅ MYCKET!

har hört att denna oljan gör håret väldigt fett och mjälligt

TACK SÅ MYCKET!

stämmer det att håret blir fett?

TACK SÅ MYCKET!

Blir håret fett av den oljan?

TACK SÅ MYCKET!

Använder du det?

TACK SÅ MYCKET!

Funkar detta verkligen?

TACK SÅ MYCKET!
-

Vem sa det ? Min frisör säger nämligen att håret bara blir jätte fett... Funkar det på dig ?

TACK SÅ MYCKET!

Hur mycket kostar oljan?

TACK SÅ MYCKET!

Man använder det när man är förstoppad ...

TACK SÅ MYCKET!
-

jag har använt det 3 gånger i veckan i 1 månad nu och det har inte hänt något. och det är skit jobbigt att använda det, och jag varnar alla som har tunt hår för deras hår brukar ramla av (läst massa bloggar) men det brukar funka på folk som har tjockt hår men jag har ju det men vad har hänt? jo, ingenting haha helt värdelöst.

TACK SÅ MYCKET!
-

jag har använt det 3 gånger i veckan i 1 månad nu och det har inte hänt något. och det är skit jobbigt att använda det, och jag varnar alla som har tunt hår för deras hår brukar ramla av (läst massa bloggar) men det brukar funka på folk som har tjockt hår men jag har ju det men vad har hänt? jo, ingenting haha helt värdelöst.

TACK SÅ MYCKET!

Varför skulle det funka! Håret är dött när det kommer ut och slemmig olja kan aldrig funka.



Däremot har jag testat Silicea som funkar och de har tom studier ...

http://www.silicea.se/original_silicea_two.html

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR