aa det skulle vara skit kul!

TACK SÅ MYCKET!

aa skit najs, kan inte du visa några bikini du har som du inte har haft på dej så mkt typ den svarta och randiga man ser på bilden ?

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle vilja ha den zebrarandiga bikinin! Tycker den är skit snygg, men du kanske inte vill sälja den ? Annars kanske dom har kvar den på deras hemsida ? :)Är du intresserad av att sälja den så hör gärna av dig till mig på mail!

TACK SÅ MYCKET!

Ja fan va najs! är absolut med om du startar tävlingen :D

TACK SÅ MYCKET!

JA DET SKULLE VARA SUPER KUL!

TACK SÅ MYCKET!

jaaa skit kul! :D

TACK SÅ MYCKET!

Aaa det skulle va riktigt roligt! :D

TACK SÅ MYCKET!

jajaja, superkul!

TACK SÅ MYCKET!

jaa!

TACK SÅ MYCKET!

ja gud va kul!!

ska den som vinner betala frakten ? :P



TACK SÅ MYCKET!

ja abslout!!jätte kul!!:)

TACK SÅ MYCKET!

menar du med en nya bikini eller en som du har köpt och använt men inte längre vill anväända? :) JAg tycker absolut inte det spelar någon roll och tycker du ska ha en tävling kanske två till och med :D haha din blogg äger puss.

TACK SÅ MYCKET!

Super kul, men gärna en sån tävling där man kan vara med fast man inte har en blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

ja jätte gärna! kul om man vinner också :)

TACK SÅ MYCKET!

Japp det hade varit jättekul bara man inte måste ha blogg för att kunna tävla för det har jag inte <3 Men det hade iallafall varit grymt kul om du hade en tävling<3

love u :*

TACK SÅ MYCKET!

Ja helt klart :)

Så fin är du tjejen!!

TACK SÅ MYCKET!

JAAA! täävling!!! <3

TACK SÅ MYCKET!

Men är dom använda?

Kram

TACK SÅ MYCKET!

Det skulle vara sjuktkul med en tävling om en Victorias secret bikini jag var med förra gången också! Verkligen älskar din blogg btw!! <3

TACK SÅ MYCKET!

ja starta en !!

TACK SÅ MYCKET!

Ja det skulle vara superkul!!

TACK SÅ MYCKET!

Skulle uppskattas väldigt mycket - Åh!!

skulle verkligen vilja vara den lyckligare vinnare som vinner ifall det blir någon tävlig, hihi ;)

TACK SÅ MYCKET!

A skit kul eller bloppis ?<3

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Jag bor i New York och säljer VS bikinis härifrån. Spana in min bloppis!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR