Hejhej! Ja klänningen är superfin! Dom rök på direkten (köper in flera stycken, men har ju inget företag så säger att det är en bloppis), men jag har en nääääästan likadan (kommer lägga upp bild!) i svart i strl Small, och har bara en kvar! För 500 kr är den din, och då är frakt och allt inräknat!

TACK SÅ MYCKET!

Vilken storlek har du i vanliga fall på bh:se? Jag ska beställa en bikini från VS och har ingen aning om vilken storlek nämligen. Jätte tacksam för svar!

TACK SÅ MYCKET!

vad mena du med minikylskåp? :)

TACK SÅ MYCKET!

du sa ju att din jacka kom från modekungen om jag inte minns fel? inget illa menat:)

TACK SÅ MYCKET!

vet en som säljer sina såna rosa shorts:)

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror folk menar detta med storlekar att man beställer ju från victoria secrets sida, då kan ju folk utgå från hur din bikini sitter på dig och så. Den är jättesnygg! Kram

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR