Snyggt! Har alltid undrat om det funkar bra och nu vet jag. Tack! Älskar din "nya" design och du är jätte snygg! Du har också väldigt bra upptatering! Ha det bra!!

TACK SÅ MYCKET!

det blev jättefina lockar! ska sova med inbakade flätor i natt!

TACK SÅ MYCKET!

Du är verkligen jätte snygg i så lockigt hår! Du borde satsa på att ha det nu i sommar du är verkligen jätte fin i lockigt hår!:D

Men till min fråga nu, jag kan göra inbakade flätor men dom blir aldrig så bra för dom blir jätte lösa om du fattar vad jag menar och så börjar dom inte så lång upp för det är super svårt så kan du berätta hur du gör dina flätor, lägga upp bilder så man fattar eller göra en video där du flätar ditt eller någon annans hår? Du behöver inte göra det nu för du är i marbella och vill ha kul o ta det lugnt men någon gång under sommaren när du har tid!:)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR