skulle abslout fortsätta att läsa din blogg även om du bytte:)

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker du borde ta bort "blogg.se" där uppe som kenza och sånna haha, kanske en annan sak men jaja:)

TACK SÅ MYCKET!

jag skulle fortsatt läsa om du bytte, men dock gillar jag inte just nattstad, men det är ju ditt val ;) Ha kvar "hejsanalexs" också.

TACK SÅ MYCKET!

alexandrapallavid.se



vem vann VS bikinin som du tävlade ut när du var i Mexiko?

TACK SÅ MYCKET!

Jag absolut att fortsätta läsa din blogg.

Den är jätte bra läser den varje dag!

TACK SÅ MYCKET!

byt inte , jag skulle inte fortsätta läsa , nattstad är kasst

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte

TACK SÅ MYCKET!

tycker du ska byta! fast ha kvar hejsanalex det är lixom du! :D

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle ju såklart fortsätta läsa där också eftersom din blogg är grym! MEn det hade ju värigt väldigt väldigt mycket bättre ifall du stannade här tycker jag!

Men om du byter, ta INTE bort denna då!

TACK SÅ MYCKET!

det blir ju inte bättre med kodmallar om du köper ett domnäm de blir bara svårare, så jag tycker inte du ska bya till .se.. byt till nattstad eller något!

TACK SÅ MYCKET!

Kommer ju läsa men blogg.se eller se e bäst gillar inte nattstad

TACK SÅ MYCKET!

Eftersom du är ''känd'' som hejsanalexs så ska du absolut inte byta ut namnet! Men nattstadd är den fuöaste bloggportalen av dom alla så jag tycker att du ska stanna och bara göra din blogg till www.hejsanalexs.se

TACK SÅ MYCKET!

Självklart kommer jag fortsätta att läsa din blogg :)

TACK SÅ MYCKET!

Hej!

Jag skulle fortsätta läsa absolut men om du byter så ha kvar Hejsanalex det passar dig ;) länka också bloggen här på denna bloggen och säg till när du bytt <3

Din blogg och du är bäst kommer läsa den hur du än gör<3

puss och kram! <3 :* :)

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker inte du ska byta till nattstad, gillar inte det... ifall du ska byta portal överhuvudtaget så tycker jag att du ska byta till veckorevyn, annars stanna kvar!

TACK SÅ MYCKET!

åhh nattstad suger.... men aa jag följeeer!

btw vill du köra ett länkbyte?

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle fortsätta läsa haha roligar för dig ifall du tjänar lite på den också :)

TACK SÅ MYCKET!

Ha kvar hejsanAlex eller byt till något mer internationellt som HiAlex eller HelloAlex haha! Jag kommer fortsätta att läsa din blogg oavsett om du byter eller inte. Den är grym!

TACK SÅ MYCKET!

Byt inte!! Tycker du isånna fall ska betala för att ta bort blogg.se och bara ha hejsanalexs.se!

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle fortsätta läsa din blogg vad du än bytte till! Bara du länkar den på denna bloggen då..! :)



Kram Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Jag skulle fortsätta läsa din blogg

Men byt inte namn för "hejsanalexs" är så charmigt, det är du på något sätt ! Så ha kvar samma namn om du byter !

TACK SÅ MYCKET!

Ha absolut inte nattstad.se det är nog den värsta jag vet att läsa på. Skaffa egen domän istället, www.hejsanalexs.se eller något i den stilen? :)

och du kan tjäna pengar på denna, börja göra videobloggar med hjälp av videofy.me typ man tjänar där, och olika hemsidor man tjänar pengar på. Jag skulle självklart fortsätta läsa din blogg, men byter du till nattstad.se kommer du ångra dig. sattsa på egen domän istället sötis!

TACK SÅ MYCKET!

ja skullle absolut fortsätta att läsa! :) för min spelar de ingen roll om du blogar på blogg.se elr nattstad!

TACK SÅ MYCKET!

jag kommer absolut fortsätta läsa din blogg!

Det hade varit enklare att komma ihåg om den hette nattstad.se/alexandrapallvid

men det är inget måste :)

TACK SÅ MYCKET!

BYTBYTBYTBYT

TACK SÅ MYCKET!

Skulle absolut inte fortsätta läsa, orka

TACK SÅ MYCKET!

bytt inte, för på nattstad är det shit svårt att få sin egna personliga design!

TACK SÅ MYCKET!

Kommer troligtvis sluta läsa din blogg om du byter.

TACK SÅ MYCKET!

ha kvar hejsanalexs, för man kommer ihåg det namnet!

TACK SÅ MYCKET!

SJÄLVKLART SKULLE JAG FORTSÄTTA LÄSA DIN BLOGG, FÖR DEN E BÄST!! TYCKER OXÅ DU SKA HETA HEJSANALEXS!

TACK SÅ MYCKET!
C

jag kommer fortfarande att läsa men jag är inte så mycket för nattstad, men det skulle ju vara as bra om du kunde ha typ ww.hejsanalexs.se, men de kanske kostar lite om jag har rätt? men jag tror faktiskt att du kanske kommer få mer läsare då! kram :)

TACK SÅ MYCKET!

Det är ju bra för fig om du bytar till nattsad och om du vill ha nytt namn så kan du ju alltid ha kvar denna bloggen men göra ett sista inlägg med en länk till din nya blogg, då kommer folk lätt kunna gå vidare när de kommer in på denna. På så sätt kommer du nog inte förlora jättemånga läsare.

Kram

TACK SÅ MYCKET!

devote.se



det är en skit bra sida :)



kram!

TACK SÅ MYCKET!

Hehe kan du bara förklara varför alla hatar Nattstad??

TACK SÅ MYCKET!

Tycker verkligen inte att du ska byta, nattstad är det drygaste som finns, tror tyvärr inte att jag skulle fortsätta läsa då...

Tycker du ska ha kvar den här och bara ta bort "blogg.se" där uppe :)

TACK SÅ MYCKET!

JA ABSOLUT!

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker att du ska byta till devote eller nattstad men jag tycker att nattstad är lite jobbig men devote tycker jag! :) skit bra hemsida. Jag kommer att läsa din blogg även fast du byter!

TACK SÅ MYCKET!

Nattstad e jättedåligt, massa äckliga gubbar som kommenterar och skickar meddelanden till alla. Och det är bara fjortisar som bloggar där

TACK SÅ MYCKET!

asså nattstad har en förmoga och ta dina bloggpengar. Det är inte alla som har haft problem med det men vissa får inte pengarna i tid och vissa får inte alls så många ssom dom skulle haft.. men bloggar du inte bara för pengarna så tycker jag absolut du ska byta, jag skulle förstätta läsa din blogg :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR