Vad tycker du om Dolomite jackor?

TACK SÅ MYCKET!

Hej du har så grym men kan du hjälpa mig med en grej? Detta året har varit rena kaoset! Förlorat min kille förlorat mina närmsta vänner, förlorat mitt självförtroende tappat bort mig själv totalt! Gråter mig till sömns VARJEDAG för att jag vill att det ska bli som förut! Men ingen annan verkar vilja dd fattar inte varför jag känner Mig så ensam när jag har en så bra familj!' Vet inte vad jag ska göra hjälp mig! Har en sån klump i magen vad ska jag göra? Har en sån äcklig tung börda i mitt hjärta hur går jag vidare snälla svara

Svar: SAkriv till mig på facebook, kik, eller mejl, så svarar jag ! Hoppas det blir bättre! puss
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej du har så grym men kan du hjälpa mig med en grej? Detta året har varit rena kaoset! Förlorat min kille förlorat mina närmsta vänner, förlorat mitt självförtroende tappat bort mig själv totalt! Gråter mig till sömns VARJEDAG för att jag vill att det ska bli som förut! Men ingen annan verkar vilja dd fattar inte varför jag känner Mig så ensam när jag har en så bra familj!' Vet inte vad jag ska göra hjälp mig! Har en sån klump i magen vad ska jag göra? Har en sån äcklig tung börda i mitt hjärta hur går jag vidare snälla svara

TACK SÅ MYCKET!

http://played.to/gtggygxbiigq hela VS fashion show 2012 :)

TACK SÅ MYCKET!

var kommer den svarta jackan ifrån??? på collaget???

TACK SÅ MYCKET!

vart kommer den gråa mössan ifrån?

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR