Hej Alexandra!
Kan inte du ge lite bra tips för att komma över en kille? Jag och min kille som varit tsm i nästan 2 år har gjort slut, det blir så otroligt tomt när man brukar ha någon där! Jag behöver tips, vill inte gå runt och deppa!

TACK SÅ MYCKET!

Hur mkt poäng fick du som betyg?

Svar: vi får våra betyg i januari så jag vet inte än..
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Vill inte verka negativ eller så men kan du snälla försöka skriva ordentligt?! Det är så störande när du skriver "de" istället för "det" osv.!
Bra blogg förresten:)

TACK SÅ MYCKET!

har sett att många vill veta vart din glittriga bh är ifrån men att du inte kommer ihåg, så hittade jag en sida med samma på!
http://www.yfs.nu/accessoarer/6
så slipper dom fråga hela tiden :)
gryyyyym blogg!

Svar: Jag har redan skrivit ut vart man kan hitta dom! Men tack ändå och tack för att du gillar min blogg hehe! :)) kram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR