Hej Alexandra! :)
Jag ska beställa ett par Jeffrey Campbell Lita Shoe, är det små i storleken?
Ska man ta en större storlek??? :)) jätte tacksam för svar!!

Svar: nje, jag gjorde inte de! Men testa först typ inne på raglady så att du inte behöver skicka tillbaka! kram:))
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan, måste bara säga att du tar jättefina bilder, med vad tar du kort vilken kamera är nämligen ute efter en kamera kan du säga pris och vart jag kan köpa den? Kram

TACK SÅ MYCKET!

Hejsan, måste bara säga att du tar jättefina bilder, med vad tar du kort vilken kamera är nämligen ute efter en kamera kan du säga pris och vart jag kan köpa den? Kram

TACK SÅ MYCKET!

Hej, kan inte du lägga ut en bild på alla dina uggs? Vilka är dina favoriter osv :D

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR