Jag tycker du verkar jätte snäll och som att du bryr dig om folk! Men samtidigt kan du verkar kanske lite bortskämd och bitchig eller vad man ska säga. Men du verkar mestadels väldigt snäll & shoppingalen!

TACK SÅ MYCKET!

Har alltid tyckt att du verkar alldeles för snäll!

TACK SÅ MYCKET!

jag tror du är den lugna tjejen som hellre har myskväll med pojkvännen än att vara ute och festa.
tror även du är en jääääääättesnäll tjej som vill allas bästa. kram på dig min favorit bloggerska :)

TACK SÅ MYCKET!

Du verkan som en super härlig tjej som man vill umgås med! En sön kompis man kan vara med varje dag och hitta på nya saker typ, hihi :)

TACK SÅ MYCKET!

du verkar vara en tjej som kollar ner på alla som inte är lika rika och smala som dig.
Tyvärr är det den uppfattningen jag fått av dig, men jag hoppas verkligen du är RAKA motsattsen. Kan du inte göra ett inlägg om hur du är som person? typ att dina vänner beskriver dig med 10 ord eller nå?

TACK SÅ MYCKET!

Håller med ovanstående lite.. Genom bloggen känns det bara som att du är dryg och bitchig.

TACK SÅ MYCKET!

håller med de över.. dryg & bitchig?

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker inte alls du verkar bitchig och dryg utan du verkar vara jätteomtänksam och snäll! Och söt hehe.. Dock har ju säkert du också dåliga dagar ibland och det är ju förståeligt, men aa jag tkr inte alls du verkar bitchig?....

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker inte alls du verkar bitchig och dryg utan du verkar vara jätteomtänksam och snäll! Och söt hehe.. Dock har ju säkert du också dåliga dagar ibland och det är ju förståeligt, men aa jag tkr inte alls du verkar bitchig?....

TACK SÅ MYCKET!

hmm, asså vet inte lite dryg och ganska snobbig en sån tjej, ensambarnet som får allt hon vill ha. dina föräldrar är skitrika antagligen och säg inte emot, men du behöver inte säga vad de jobbar med. och du verkar ha så sjukt jävla dåligt självförtroende vilket får dina läsare att må sämre också, typ att du inte säger att du har snygg kropp, du är skitsmal, as snygg kropp det tycker alla och antagligen du också vilket är störande. klart att du inte behöver tycka eller skriva att du älskar den och att du är perfekt men du verkar så osäker och du tar åt dig väldigt mcyket

TACK SÅ MYCKET!

Och du verkar också vara en sån med fötterna på jorden som inte tror sig! Jag vet många i gbg/hovås osv som tror sig och skryter för att dom har pengar

TACK SÅ MYCKET!

du verkar vara en jättehärlig tjej som mer gillar myskvällar med ronni(?) än vara ute och festa! Du är hur fin som helst och har en jättehärlig stil! Lyssna inte på dom som tycker att du verkar dryg och bitchig, det är inte du som sitter och skriver elaka kommentarer på andras bloggar... Puss!

TACK SÅ MYCKET!

Jag gillar verkligen din personlighet och du är sjuukt snäll enligt mig!
Det var bara en gång då jag såg dig på gymnasiemässan och du inte reagerade så snällt men sen kommenterade jag det på bloggen och du svarade så sjuuuukt snällt tillbaka och bad om ursäkt!
Sen dess har jag bara äääälskat dig!
Fortsätt såå! :D

TACK SÅ MYCKET!

jag tycker du verkar vara en jättegullig tjej som är snäll mot alla och inte pratar skit om någon. verkligen jätte söt :)

TACK SÅ MYCKET!

jag tror att om man inte har träffat dig och bara sätt dej kan du se lite bitchig ut. Men din personolnighet är att du alltid vill det bästa för alla. Du gillar inte drama och försöker alltid så gott du kan med allt. Du skryter inte om pengar du skriver att du har shoppat men inte för hur mycket för du vill inte få kommentarer om att du är rikemansbarn osv. Du är medveten om att du har gott om pengar men du vet hur du ska hantera det. Du skulle Vilja se dig smalare än vad du är, mer detaljer med skelletet. Te x nyckelben & revben. Du är oockså medveten om att dina föräldrar har jobbat för där dom är nu och att du behöver göra samma om du vill ha den livsstilen. Men du vill fortfarande ha fritid till kompisar och speciellt ronny.
Kan bara säga att du har mitt drömutseende och du behöver verkligen inte bli något smalare. Kan förstå dej om att se lite men är fint men du är fin precis som du är. Kram på dej bästa Alexandra!

TACK SÅ MYCKET!

Du känns som en ganska så självupptagen person, som inte riktigt har koll på hur det faktiskt är att inte vara Rik & få allt man pekar på. Det är lite synd för du är sjukligt vacker.
Ganska dryg typ.,,

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du värkar ganska snäll men du behandlar dina läsare ganska taskigt och när du svarar på frågor svarar du alltid jätte spydigt tyvärr .. Det är den uppfattningen man får genom att läsa bloggen, men jag tro/hoppas att det inte stämmer ! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar väldigt snobbig. Väldigt.
Typ som om allt som inte har ett märke på sig inte duger. Kanske lite dryg ibland, men det är nog de flesta någon gång. Annars vet jag inte riktigt.

TACK SÅ MYCKET!

Jag har träffat dig en gång när du hälsade på min kompis, så stod du och min kompis och pratade ett tag, du sa varken någonting till mig eller min andra kompis som var med, du gav oss inte ens en blick, du var högfärdig och verkade tro att du var mycket bättre än oss. Det kanske bara var en engångsgrej, men det fick mig att verkligen tappa allt för dig, för innan trodde jag att du var en snäll tjej som var trevlig osv, men jag menar... vi stod där i kanske 10 minuter och du varken tittade, hälsade eller sa något till oss :)

TACK SÅ MYCKET!

Tycker du verkar väldigt snäll, tror jag hade gillat att umgås med dig! Sett dig på stan några gånger och då kan du se lite halvdryg ut men jag ska inte dömma när jag inte ens snackat med dig. På bloggen tycker jag att du verkar skitgo och snäll!

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar väldigt osäker på dig själv! Har hört att du är ganska barnslig och inte har så många vänner? Vet inte om det är en myt, haha men aaa... Sen verkar du väldigt bitchig, har fått den uppfattningen genom bloggen iallafall, kan ju vara raka motsatsen i verkligheten... Hoppas du inte tar illa upp!

TACK SÅ MYCKET!

Tycker att du verkar som en väldigt bortskämd och självupptagen person, som inte bryr sig så mycket om andra. Och att du anser dig vara bättre/snyggare än alla andra. Har sett dig på stan några gånger och jag har uppfattat dig som väldigt dryg och bitchig. Men detta är bara hur jag har uppfattar dig, jag har ju absolut ingen aning om hur du är igentligen! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jag håller tyärr med de kommentarerna som är näst längst upp typ.. Du verkar dryg och snobbig, ser ner på de som inte är lika rika eller fina. Om en person tex inte har märkeskläder är det big no för dig, alltså umgås du inte med personen och ser ner på henne. Jättesynd att vissa, inklusive jag har den uppfattningen, men jag hoppas att det inte är så!

TACK SÅ MYCKET!

Sjukt goo!
Ni andra som skriver så där, kan ju gå och ta er i röööven. Blir så sjukt arg på er! Ren avundsjuka. Hon kan la inte hjälpa om hon har med pengar en er eller? Skjut er själva, snälla!

TACK SÅ MYCKET!

Många snackar om att du är bortskämd, men själv tycker jag att vara bortskämd inte är att man får massor med dyra saker, utan det är ett sätt att vara på. Att man inte är tacksam för sakerna man får och att man skryter om materiella saker, jag uppfattar dig inte alls som sådan, du verkar verkligen uppskatta allt du får av dina föräldrar och det märker man på hur du skriver om saker du får eller köper.
Överlag verkar du som en oerhört snäll tjej, som att du verkligen bryr dig om din omgivning och inte tar personer för givet, du verkar som en kul tjej att vara med som man kan skratta med och bara ha roligt. Förstår faktiskt inte hur folk kan uppfatta dig som dryg och bitchig, för jag har läst din blogg i 2 år i princip varje dag och aldrig fått det intrycket, så dem som säger det kan jag tänka mig bara hittar på. Själv känner jag dig inte alls, har bara sett dig en enstaka gång på gothia i somras.
Hoppas verkligen du fortsätter blogga ett bra tag till, älskar att läsa din blogg. Kramar!

TACK SÅ MYCKET!

Genom bloggen får jag den uppfattningen som att du är lite snobbig och väldigt "fin i kanten" och att dina vänner inte räcker till om de inte har tex. väskor från LV osv. Jag hoppas att jag har fel för jag förstår dig verkligen, folk klagar på att du köper dyra kläder osv. Men om jag var du så hade jag också valt att köpa så sjukligt snygga grejer, varför ska man köpa något billigt bara för att någon annan blir avundsjuk liksom? Tycker att du är jättefin och din blogg grym! Men ibland svarar du tyvärr dina läsare drygt och det är bara du som förlorar på det. Kram!

TACK SÅ MYCKET!

tycker att du verkar vara en trevligt person som inte skryter med att ni har mycket pengar!:)
att folk säger att du är spydig när du svarar på kommentarer håller jag inte alls med om! men jag hade nog däremot varit det haha! när folk undrar helt idiotiska saker som de hade fått veta direkt om de skrivit in ett ord på google, vet faktiskt inte vad de tänker med då...
fortsätt som du gör!!

TACK SÅ MYCKET!

vem är dendär becka som dampar? xd

TACK SÅ MYCKET!

Becka - Hur gammal är du egentligen? Alexandra skrev ett inlägg där hon vill veta vad folk tycker om henne, om folk då tycker att hon verkar snobbig osv. så har dem ju rätt att skriva de. Då är det bara jätte fjantigt av dig att komma och säga att folk som inte tycker hon är si och så borde skjuta sig. Väx upp!

Sen till dig Alexandra, du är säkert jätte go och trevlig i verkligheten. Men uppfattningen jag får från dig på bloggen är att du är väldigt dryg, bitter och inte bryr dig speciellt mycket. Sen tror jag du har mycket yngre läsare som kan vara ganska jobbiga genom att upprepa frågor hit och dit, förstår att det är jobbigt (har själv blogg) men bara för det behöver du inte vara så spydig i dina svar. Okej att du kanske har fått en fråga 50 gånger, men desto positivare du är desto mer läsare behåller du och kanske ser dig som snäll och rolig istället för dryg och bitter :) Sen kan jag tycka du är ganska bortskämd, inte ditt fel att dina föräldrar har pengar som dem säkert har kämpat sig till men kanske inte jätte roligt för andra att läsa om hur du bara får pengar hit och dit och köper väskor folk aldrig i hela sitt liv har råd med. Och om folk kommer säga "läs inte hennes blogg då" så säger jag de redan nu, folk kanske läser om henne för att dem vill läsa om henne som person och liv men kanske inte vill klicka sig in och se nya dyra saker hit och dit.. Så dessvärre tror jag du kommer leva större delen av ditt liv på dina föräldrars framgång och pengar.. Men du får mer än gärna motbevisa mig!

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar jättesnäll och verkar bry dig om folk omkring dig, ibland när du svarar på kommentarer så kan du verka lite dryg men oftast är det anonyma hatkommenrarer så jag förstår dg verkligen! :)

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar supersnäll och trevlig som bryr dig om andra + tycker om att skratta och ha kul

TACK SÅ MYCKET!

Jag tycker du verkar vara en jättesnäll o go tjej verkligen! dock rätt bortskämd men det är väl inget du kan göra åt liksom, jag hade inte tackat nej till att va så bortskämd så aa :) jag tror somsagt att du är jättehärlig men ibland på bloggen kan du framstå som lite bitchig och typ upe i de blå, men du känns som en omtänksam person!! du har iallafall en superbra blogg

TACK SÅ MYCKET!

Lite dryg men antagligen snäll, haha du har ju kompisar och pojkvän och ingen vill ju hänga med någon som inte är trevlig så du är säkert jätte söt, roligt snäll o allt de men genom bloggen så får man en rätt dryg och bitchig syn på dig....

TACK SÅ MYCKET!

Jag uppfattar dig som en ganska snäll person, men som nog kan vara väldigt osäker när det kommer till en del saker. Du verkar oroa dig lätt. Sen så verkar det nästan som om du har en massa skitsnygga kläder, men inte är så intresserad av mode egentligen. Annars verkar du väl som en helt vanlig trevlig och söt tjej med en bra blogg! :)

TACK SÅ MYCKET!

Menade inte att vara dryg mot er som skriver att hon är bitchig och sånt, tycker bara det är lite väl mycket dumt ni skriver till henne. Jag själv skulle inte mått särskilt bra efter de!
Men sorry, skriver bara va jag tycker.

Alexandra du verkar vara en riktigt goo tjej iallafall

TACK SÅ MYCKET!

Du verkar jättesnäll & rolig. Men snälla du behöver inte tipsa om kläder mm för över 1000 kr. Alla har inte lika mycket pengar som dig!

TACK SÅ MYCKET!

Jag skrev den femte kommenteraren uppifrån under sofies. Det är den uppfattningen jag fått av dig GENOM bloggen bara.
Jag dömer ingen, jag dömer ingen genom rykten eller vad andra säger. Jag ger alla en chans, jag gör det oavsett om dom är tjocka, smala, svarta vita, rika eller fattiga. Så jag hoppas verkligen inte att du lixom blev ledsen. Jag kanske inte skrev kommentaren på det snällaste sätten det går att skriva på, men jag dömer inte dig bara för att du verkar vara si och så genom bloggen, utan du hade ju fått visa upp vem du var om jag hade träffa dig irl... hoppas du förstår vad jag menar.

Du verkar vara skit go och rolig mot dina vänner, som i detta fallet kanske är smala och rika(missförstå mig inte) och du verkar vara typ trevlig och så mot dom som är dina vänner, och hjälpsam mot dom som behöver hjälp. men , jag blir alltid dömd själv så jag dömer ingen längre. kram

TACK SÅ MYCKET!

Jag tror att du är helt annorlunda i bloggen än i verkligheten. I bloggen uppfattar jag dig som spydig och självupptagen, men från dina vänners vinkel verkar du som en omtänksam och snäll person. Därför vet man inte riktigt hur man ska tolka dig...

TACK SÅ MYCKET!

Jag kände faktiskt dig när vi var yngre, haha. Lekte typ häst på rasterna. Apropå ingenting liksom. Nej men du verkar schyst (du var det när du var yngre, haha) så jag antar att du fortfarande är det. Tycker din blogg är grym, du också så ja. Eh. Kram!

TACK SÅ MYCKET!

Hahaha så jävla kul att läsa alla kommentarer om att du är "bitchig, dryg och bortskämd", bara tecken på att de är avensjuka...
Tycker du är galet (!!!) snygg med grym klädstil! Du verkar va en skitgo tjej också!

TACK SÅ MYCKET!

Jag har läst igenom alla kommentarer om hur folk tror att du är och de flesta verkar tycka att du ser ut som en väldigt go person mesans andra tror att du ser ner på folk utan märkedkläder(detta kan ju också bara vara för att de är avundsjuka men jag tror det är pga "snobb" mallen som finns , dvs bortskämd skitunge). Jag undrar iallafall om du skulle hamna i en klass där någon inte har märkeskläder ifrån topp till tå skulle du se ner på dem då?
Du kanske kan göra ett inlägg om frågan? Själv känns det konstigt att du skulle se ner på någon , du verkar snäll! Men det finns ju fördomar om de som går på sam.
Sen undrar jag bara allmänt vilket gymnasium du ska välja och vad du tycker om sjölins?
Du har en super blogg , fortsätt som du gör!

TACK SÅ MYCKET!

Hej, jag vill bara berätta en sak om hur ditt intryck kan vara från andra människor. En dag när ja satt på bussen, osminkad, ful och myskläder.. Haha dålig dag helt enkelt.
Så kommer du på, detta var i somras. Du var väldigt brun, hade svart linne, tofs och ett smalt silvrigt armband med peacetecken på. Ja kände igen dej eftersom ja läst din blogg ett antal månader. Du tittar på mej lite snabbt, ja ger dej ett litet leende för de gör ja mot alla. Men då får ja en bitchblick tillbaka och då vänder du dej om och sätter i hörlurar i öronen.
Jag berättar detta för att du kanske inte vet hur du verkar från någon annans perspektiv. Så le lite när du sitter på bussen, sitt inte och bitchblicka och stirra framåt, försöka se cool ut och puta med läpparna. Le istället, du är mycket vackrare när du ler. Ta gärna upp detta i ett inlägg och svara, tack och heeej

Svar: hej, jag minns inte riktigt detta. Men jag är helt 100 på att jag inte var medveten om att du log mot mig, jag antar att jag bara kollade mig snabbt runt på bussen för att se var de fanns platser liksom, jag tror inte att jag riktigt kollade på dig och om jag gjorde det så bitchblickade jag dig absolut inte. Det är absolut inte likt mig att bitchblicka sånna som jag inte känner på något sätt, så jag tror inte att det var så. Jag tror mer att du missuppfattade de, jag kanske ser lite bitchig ut när jag inte går runt och leer, jag antar att det är därför jag kan uppfattas så.
Jag går inte alltid runt och leer för jag precis som du kan ha haft en dålig dag, jag kanske inte var så humör helt enkelt!

kram och tack för din kommentar!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR