JA såklart

TACK SÅ MYCKET!

JAAAAAAA

TACK SÅ MYCKET!

JAAAAAAA

TACK SÅ MYCKET!

Jaaaa, gör det!

TACK SÅ MYCKET!

Det måste du göra!

TACK SÅ MYCKET!

JAAAAA VA BRAA

TACK SÅ MYCKET!

jaaa gärna!!

TACK SÅ MYCKET!

Jaa jättegärna!!

TACK SÅ MYCKET!

hihi jaaa!! köp gärna flera så fler kan vinna :) hoppas dom inte är för dyra :S tack så jättemycket alex! <3

TACK SÅ MYCKET!

Oh yes please

TACK SÅ MYCKET!

ja gör det! :)

TACK SÅ MYCKET!

Jaa!!

TACK SÅ MYCKET!

jaa gärna:)

TACK SÅ MYCKET!

Vore skit kul!

TACK SÅ MYCKET!

Vore skit kul!

TACK SÅ MYCKET!

Absolut! Skulle mer än gärna vilja ha chansen att vinna sådana gryyyyymt snygga armband!:D

TACK SÅ MYCKET!

skulle jättejättejätte gärna köpa några av dig! om du kanske skulle kunna köpa några extra som jag kan köpa av dig då! du kan väl mejla mig? hade varit så snällt!

TACK SÅ MYCKET!

jaa verkligen!

TACK SÅ MYCKET!

Ja!

TACK SÅ MYCKET!

Ja snälla snälla gör det!

TACK SÅ MYCKET!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

TACK SÅ MYCKET!

det skulle varit väldigt roligt! :)

TACK SÅ MYCKET!

du är ju för underbar, & svaret är jaaaa haha!!

TACK SÅ MYCKET!

JAA

TACK SÅ MYCKET!

JAAAAAAA, skitkul ju! :D

TACK SÅ MYCKET!

Hade varit toppen!

TACK SÅ MYCKET!

härmar inte du danielalouise? hon lottade ut exakt samma! såg att du härmat henne med nyckelbens inlägget också?! hahah

Svar: Tyvärr så vet jag inte ens vem de är du menar. Men de var ju inte min idé med armbanden utan en läsare bad om en sån tävling, sedan kan de säker vara så att hon haft en sån tävling också, jag har ingenaning. Sedan nyckelbens inlägget, vet inte vilket du menar, de när jag skrev om nyckelben och höftben antagligen? Som sagt så vet jag inte vem du menar, och jag tror knappast att hon är den ända som tycker att de är snyggt med synliga ben på kroppen. Tydligen så har vi lika åsikter ang de,men idéen till inlägget är inget jag fått utav henne. Kan nästan tänka mig att de är du själv som kommenterat detta också. kramkram
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Jaaaaoaaooaoa!

TACK SÅ MYCKET!

Jaaaaoaaooaoa!

TACK SÅ MYCKET!

hade varit svinnajs om du lottade ut sånnadär korsarmband!

TACK SÅ MYCKET!

JAAAA! och gärna ett sånt där med massa kors på rad för de är så förbannat jävla snygga. Precis som du är :) (<--fjäsk)

TACK SÅ MYCKET!

Ha det ;))

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR