Den är helt underbar din bikini, får jag fråga vart du hittat den?

Hälsningar
Frida

Svar: Den är från Victoria's secret!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej! Vill bara säga att jag verkligen älskar din blogg, jag kollar den de första jag gör på morgonen, mellan varje rat i skolan, de sista jag göra innan sommaren! Du är verkligen cool tycker jag! Jag tycker väldigt mycket om kenza och hennes blogg också men även om din blogg inte är lika stor så är den bättre. Mycket bättre! Kram Hanna
Ps. Skulle va kul om du typ svara nåt så jag vet att du läst det

TACK SÅ MYCKET!

gud vad hemskt, härligt att allt löste sig dock :) <3

TACK SÅ MYCKET!

Hej fina du!
Vill bara att din blogg är sjukt grym, läser den 24/7, någon dag så tror jag faktiskt att din blogg kommer bli riktigt stor och då menar jag som kenza,kisse eller foki typ.

Måste även nämna om att du är en riktigt fin,vacker,snygg och söt tjej, skulle döö för ditt utseende.

Ha det bra , puss&kram :)

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR