dina snörade ash. vill du sälja dom?

TACK SÅ MYCKET!

jag har bott i spanien i hela mitt liv och jag gillar fortfarande int det! usch fyyy

TACK SÅ MYCKET!

Hey! Du, jag undrar om du kunde svara på min fråga? Skulle verkligen behövas!

Har du beställt bhar från VS nån gång? Jag ska göra det men vill ju att det ska bli rätt storlek.. Så jag undrar inte vilken storlek du har haha, utan jag undrar om dom är normala i storlekarna eller stora/smÅ? Skulle bli så himla glad om du kunde svara! Kram

Svar: hej, dom är helt normala tycker jag iallafall!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

en fråga! skulle inte du kunna köpa några extra färgglada döskallearmband och sen kanske tävla ut dom? dom borde väl inte vara så dyra, eftersom att dom är köpta på marknad väl? skulle varit jättekul för har letat efter såna :) eller dom med kors!

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR