Har inte du ont i magen väldigt ofta?

TACK SÅ MYCKET!

Har inte du ont i magen väldigt ofta?

Svar: jo de har jag..
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Har du såna läppar eller putar du på bilden? inget illa menat för du är jättefin!

TACK SÅ MYCKET!

Var kommer tröjan från och va kostade den för jag verkligen letat efter en sån så om du svarar e du jättesnäll!:) btw e du sjuuukligt fin! <3

TACK SÅ MYCKET!

snälla puta inte så med läpparna, det är skitfult.. och är nog inte den enda som tycker det.
btw, kan du skriva vad och varifrån du har på dig för outfits?

Svar: jag leer jag putar inte. Få vilket sett får du det till att jag plutar på bilden? nej.
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Haha , nu har du tappat 1 följare .
Okej, aa vi säger att du ler så ;)

Svar: okej, de gör mig inget, du får visa lite respekt om du förväntar dig att jag ska göra desamma
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR