Men åååååh vilken idiot! Ta verkligen INTE åt dig för du vet att h*n är Advunsjuk. Du är bäst inget annat du ger inspiration till andra och är sjukt fin, tänk bara på de snälla kommentarerna och dissa denna .

TACK SÅ MYCKET!

Med GUD! Vlket jävla äckel!
Hur fan kan man säga så om någon!

Du är verkligen inte en hora som skaffar vänner på det sättet!

Vet inte riktigt vad skriva, mer än att jag verkligen tycker synd om dig som fått höra något sått.

Och jag vet också att det är lätt att ta åt sig, men snälla gör inte det, du är starkare än så!

Kram, hoppas det blir bättre ::)


TACK SÅ MYCKET!

usch fyfan vilken äcklig liten stalker, varför bryr personen sig om ifall du fikar eller shoppar på DIN fritid?! "jag är ingen hater om du trodde det" haha vad ska det föreställa annars då? patetisk..

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra!
Du kommer säkert få massa kommenater nu om att du inte skall bry dig så jag förstår att du inte kommer svara på detta. Men du, hoppas verkligen du förstår att den människan som skrivit det är bara avundsjuk på dig. Du är inte värd att få höra det, för den uppfattningen jag har av dig är verkligen inte sån. Du verkar vara en jätte rolig, sprallig och glad tjej som jag inte över huvud taget haft emot att umgås med, och det är inte för att du har pengar eller är populär utan det är för du verkar helt underbar. För vill dina föräldrar spendera pengar på dig så får dom göra det, för de vill alla föräldrar så det är inget konstigt. Förstår inte hur dum denna person kan vara som har skrivit dette egentligen, seriöst? Och att du är populär tror jag verkligen inte är för att du är rik utan det är för du bryr dig om alla och är omtänksam. Det är iallafall den bilden jag har utav dig, och du skall veta du sprider så mycket inspiration och glädje på din blogg så denna här människan är seriöst ute och "cyklar". Gud vad jobbigt detta måste vara för dig, men jag vill att du skall veta hur fantastisk du är. Försök att inte bry dig om denna kommentaren, men jag vet att det är svårt. Det är inte så lät att skita i elaka saker (alltså riktigt elaka saker) men försök, för du är så mycket mer värd än det där.

Pussar, Amanda

Svar: tacktacktacktack, tuuusen tack underbara du!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Du ska verkligen inte ta åt dig! Du är ingenting av vad h*n säger!
Skit i dom skit kommentarerna och fokusera på dom bra kommentarerna som får dig att må bra!
Du är perfekt!

TACK SÅ MYCKET!

usch vad är det med folk? jag började till och med gråta! jag har läst din blogg sen du startade den och du verkar verkligen vara en av dom underbaraste och snällaste tjej som finns! usch blir arg på sådana

Svar: tmassa pussar och kramar till dig! tack!
hejsanalexs.blogg.se

TACK SÅ MYCKET!

Hej Vackra Alexsandra! Även fast jag inte känner dig, så vet jag att du verkligen Inte är den sorten av människa som h*n beskriver. Jag förstår inte vad folk har med andras liv och göra. Det där lyder bara på avundsjuka! Det är under stunder som dessa du ska tänka på hur mycket du är värd! Hur fantastisk du är! Du har utseendet,kroppen. Du vet att din familj&de som känner dig älskar dig. Skit i ALLA liknande kommentarer. Jag själv har blogg och har fått massa idiot kommentarer om min pappa som inte längre finns vid liv, så det var riktigt hårt i början. Men med tiden så börjar man inse vad dessa personer håller på med. Det där är personer som sitter bakom deras fula dataskärmar, som är så osäkra på sig själva och så avundsjuka så att de försöker sänka personer med deras avundsjuka.
Jag vet hur det känns och vill försöka peppa dig. Tro mig, så länge som du skiter i hat/idiot kommentarer och håller huvudet högt så kommer det inte längre att såra dig. Du vet själv hur många personer som finns där vid din sida, som älskar dig för den du är. Det är just Därför du absolut inte ska bry dig om dessa personer och det dem skriver. Tänk på alla positiva kommentarer du får. Även fast jag inte känner dig så hoppas jag att du läser detta och verkligen tänker på varför du ska bry dig. Jag vet att det inte är lätt men försök tänk på det positiva istället. Stora kramar zena!!
Btw; Konstigt nog så slösade den personen av sin "dyrbara" tid till att skriva något så idiotiskt som detta. Haha, detta är bara avundsjuka&hat från en person som inte vet vad den ska göra =)

TACK SÅ MYCKET!

Till Personen som skrev kommentaren: Bara för att du är en jävla avundsjuk looser! Tragisk människa.

TACK SÅ MYCKET!

Fy vilken äcklig kommentar! Man skriver/säger inte så till någon, det gör man bara inte! Ta inte åt dig även om det är svårt och man gör det men man ska tänka att personen kan gå till den nivån och tro att den kan sitta bakom en dataskärm och tro att den är cool. Men skulle denna personen sagt detta till dig face to face ? Tror inte det! Ta inte åt dig av sån SKIT Alexandra! Kram

TACK SÅ MYCKET!

Hur kan man ens skriva något sådant till en så underbar människa?! Och att hon ens la tid på texten xD

TACK SÅ MYCKET!

Hur kan man ens skriva något sådant till en så underbar människa?! Och att hon ens la tid på texten xD

TACK SÅ MYCKET!

Hur kan man ens skriva något sådant till en så underbar människa?! Och att hon ens la tid på texten xD

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra! Tänkte ge dig några ord som kanske kan få dig på ett mycket bättre humör då du verkar vara en underbar och rolig person att vara med!! Jag har läst din blogg nu ett tagg och så som jag har uppfattat dig verkar du vara genom go och snäll och verkligen bry dig om din familj och vänner!! Jag tycker inte alls att du skryter om vad du får och du är en helt vanlig människa precis som vi alla andra. Du ska absolut inte ta åt dig utav vad någon skriver som inte kännder dig! För den personen kan verkligen inte ha läst din blogg ordengligt då man ser hur mycket du uppskattar allt som din familj gör för dig och hur mycket dina vänner betyder för dig!! Alla kan få ont i magen och huvudet och det finns ju alltid en anledning till varför du har det. Hoppas att det här hjälper lite ? Många tusen kramar från mig!!!

TACK SÅ MYCKET!

Fyfan vilken jävla kommentar, usch. Jag känner dock inte dig, men jag kan iallafall säga att dedär är inget att bry sig om. Det finns alltid människor som tycker illa om folk. Han/ hon är bara avundsjuk... Ha det så bra, kram

TACK SÅ MYCKET!

orkar inte, nu får folk fan ta och ge sig. Seriös jag lovar att det är en sån liten fitta som sitter hemma och lipar och dräglar över bilder på dig. Säkert en tjej som bara drömmer om att få se ut som dig, få leva ditt liv osv. Sitter hemma och stalker din blogg för att hon ALDRIG får nog av dig. Och ibland slänger in en spyig liten jävla kommentar, för att hon tror att hon är något.
förlåt men fan vad arg jag blir. Hur fan funkar vissa människor? hur fan kan man ens sitta och skriva en sån kommentar, ord för ord. Att man ens kan uttala sig om någon som man inte ens känner. Att man kan skriva en sån kommentar efter att ha dömt någon genom Internet. att man vågar döma någon utan att man ens har träffat än. Hur i helvete kan man må braaaaaaa efter att man har klickat på skicka. Hur kan man mår bra utav att trycka ner andra människor. Att göra folk ledsena.
förlåt, men allvarligt. Jag pissar på sånna människor. Såna jävla råttor är dom .

TACK SÅ MYCKET!

IDIOT.

TACK SÅ MYCKET!

Det var det värsta verkligen!!!! Vilken jävla idiot på riktigt hon/han känner ju inte ens dig och har ingen aning om hur du är som person. Väldigt elakt sagt fattar hon/han inte att sånt här kan göra djupa intryck på folk?
Alexandra du är en underbar person verkligen!! Det absolut sista du ska göra är att ta åt dig!!
Älskar dig //Fanny

TACK SÅ MYCKET!

Ta inte åt dig!! Så jävla elak komentar! INGEN är värd sånna fula förolämpningar!! Personen är bara avundsjuk säkert! Annars är den bara Allmänt efterbliven och sne i huvudet!!
Kraaam<3

TACK SÅ MYCKET!

Men va!? Ren avundsjuka! Inget att bry sig om även fast det är jobbigt, du är riktigt vacker och begåvad! Det är vad du är!<3

TACK SÅ MYCKET!

VILKEN JÄVLA "SMARTSKALLE" DU ÄR!
HUR KORKAD......KAN MAN VARA?
CITAT,
DET BLIR MAN BEROENDE VLKEN UPPFOSTRAN MAN FÅR.

DU KANSKE SKA PRATA MED DINA FÖRÄLDRAR OM ATT DE SKA UPPFOSTRA DIG BÄTTRE.UNDRAR VAD DU HAR FÖR FÖRÄLDRAR?
ALEXANDRA HAR FÖRMODLIGEN ARBETSAMMA, SMARTA, KÄRLEKSFULLA FÖRÄLDRAR SOM LYCKATS MED ATT HA EN DOTTER SOM NJUTER AV LIVET UTAN DROGER, SPRIT OCH CIGARETTER. DU DÅ? KRAM TILL ALEXANDRA OCH BLÄ TILL
DIG OFÖRSKÄMDA.

TACK SÅ MYCKET!

oherre! vilken avundsjuk människa! Att ens lägga ner tid på att skriva en sån kommentar. Ta inte åt dig något av det han/hon skrev, du verkar vara en jättesnäll tjej irl! <3

TACK SÅ MYCKET!

Uch vilken hemsk människa!!! Alexandra, ta inte åt dig! De är bara avudsjuka alltihop! En människa som inte har varken, pengar, vänner eller något av vad du har! Stackars människa säger jag bara, gumman säger de igen! Ta inte åt dig, skit i de!!! Sinnessjuk kille/tjej som gillar att trycka ner andra för att dom själva ska må bättre.

TACK SÅ MYCKET!

Spelar väl förfan ingen roll hur mycket pengar man har, man är fortfarande en människa som kan ha ont i huvudet eller vara flygrädd. Patetisk jävla kommentar, ta inte åt dig Alexandra!

TACK SÅ MYCKET!

Åh härre Gud hur kan man änns skriva så? Skulle ångra mig jätte mycket om jag skrev så! Du har ju värdens finaste kropp! Och det ända jag gör är oxå och gå på stan, fika/luncha med kompisar. Jag är också 15 och alla andra 15 åringar gör oxå så! Jag tycker inte du har så mycket märkes kläder men det kanske är att jag också få är de kläder jag vill ha... Men bara för att man skriver i bloggen att man köpte ett par skor för 2000 när man kommer hem från stan betyder inte det att det är ett impuls köp för man kan ju faktist planera när man skall köpa kläder/skor även om man inte skriver det i bloggen! För man skriver faktist inte allt i bloggen!!!
Hoppas inte du får fler sånna här sjuka kommentarer av sjuka människor du är ju bara en helt vanlig 15 årig tjej precis som jag! Jag har oxå fått kommentarer på min blogg om att jag är rik och har råd med mycket. Men bara för det betyder det ju inte att man är en sämre människa som köper sina kompisar!
Stå på dig och den som skrev detta är antagligen bara avensjuk! Kram Emma

TACK SÅ MYCKET!

människan är avundsjuk så att det skriker om saken.

TACK SÅ MYCKET!

JAG SÄGER BARA ATT DU ÄR HELT FANTASTISK!!! Jag står verkligen på din sida Alexandra!! Ett citat som passar till detta är
- People will rate you, shake you and break you! But how strong you stand is what´s makes you! Du är bäst <3

TACK SÅ MYCKET!

Snälla Alexandra, vad du än gör så ta inte åt dig! Avundsjuka människor finns det gott om men se till att fokusera på de underbara människorna du har runt dig istället. Du är bäst glöm aldrig det

TACK SÅ MYCKET!


Jag förstår att du är skit ledsen jag hade blivit lika ledsen! Men du ska veta att den här personen är bara jätte avundsjuk på ditt liv! Du har fan ett bra liv. Föräldrar som bryr sig, du gör de som gör dig glad, du har en pojkvän, vänner som bryr sig och för MIG alexandra då är du en väldigt stor förebild! Jag ser upp till dig som jag ALDRIG har gjort för någon annan! Du inspirerar mig så mycket, du är så fin, du har så fina kläder, du verkar så himla snäll! Låt inte en person förstöra din dag, en avundsjuk pundare som inte kan få de bättre själv, hoppas du vet hur söt, glad och go tjej du är! Detta kanske inte får dig på bättre humör men försöker iallafall hehe, för jag ser verkligen upp till dig och din blogg e jätte grym! Haters gonna hate [;)] Puss finaste underbaraste du!

TACK SÅ MYCKET!

FY FAN VILKA VIDRIGA PERSONER DET FINNS!! Asså jag blir så arg. Alla har olika prioriteringar och har man gott om pengar är det väl självklart att man ska göra massa roligt för dom! Och som att personen som skrivit det är så jävla perfekt. Tror detta är en väldigt avundsjuk person, men det betyder inte att det är mer okej att skriva något sånt här. Det är nästan som att du skulle anmäla idioten. Kram på dig finaste Alexandra, glöm aldrig att du är grym, och försök att skita i såna här människor, även om det är sjukt svårt

TACK SÅ MYCKET!

Den där personen har fan inget vett i skallen! Du är bäst Alexandra!!

TACK SÅ MYCKET!

Fy fan för den människan! Jag är inte direkt någon som
Brukar kommentera inlägg men det där va fan inte okej!! Ta inte åt dig! Kram på dej!

TACK SÅ MYCKET!

Usch vilken äcklig kommentar! Du ska inte lyssna på det! Den människan är bara avundsjuk och har väldig brist på ordval och den personen vet inte vad hora är ser man ju tydligt. Du är super fin och bara för att du får massa fina saker så är det ju dina föräldrar som valde att ge dig det. Jag vet att det kan vara jobbigt att ta emot sånna kommentarer, men bry dig inte! Personen är inte värd det! Haha, konstigt att få en sån här kommentar av mig kanske, men detta var lågt så kände att jag skulle skriva detta!

TACK SÅ MYCKET!

Men fy!! Jag känner inte dig, har ingen aning hur du är som person. Men jag är riktigt säker på att du är helt underbar! Du verkar ha en bra personlighet osv!! Ta inte åt dig av sånna pinsamma kommentarer. För pinsam kan man verkligen kalla en sånn kommentar. En rädd liten tjej sitter bakom skärmen och trycker ner andra hon är avundsjuk på!! För jag är 100% säker på att hela den kommentaren går ut på att hon vill ha ditt liv!
Kram på dig :)

TACK SÅ MYCKET!

du är sjukt fin och verkar som en asbra person, ta INTE åt dig :(

TACK SÅ MYCKET!

Hej Alexandra, hoppas verkligen inte du att tar åt dig, för detta är endast skit snack! Du är absolut inte värd att få höra sånt här, speciellt inte när du driver en blogg där du vill inspirera andra & dela med dig av ditt liv. Jag har läst din blogg sedan mars/april 2011 & har aldrig på något sätt fått intrycket av vad denna personen påstår, har fått intrycket av att du är en glad, omtänksam, rolig & intressant tjej med ett magiskt utseende. Vad jag förstått det som & vad du själv skrivit så uppskattar du allt dina föräldrar gör för dig & köper till dig, speciellt att du älskar dom väldigt väldigt mycket! Kan inte förstå hur man kan hoppa på dig med anklagelser, speciellt inte när det gäller dina föräldrar. Alla har det ju olika ställt med pengar & ekonomin, men om dina föräldrar väljer att lägga pengar på dig är det ju inget någon annan behöver kommentera eller lägga sig i. Alla föräldrar vill ju lägga ned pengar på sina barn!
Tror absolut inte att dina vänner valt dig efter din status, det är bland det dummaste jag hört, & att du är populär för att du har mycket pengar är också endast dumt. Bilden jag fått av dig så skulle jag påstå att det är för att du har en underbar personlighet! Dessutom är ju denna person helt borta om han/hon hållt på att läsa din blogg om den känner såhär mycket avundsjuka/hat.
Hoppas du vet hur mycket du inspirerar folk genom din blogg, hela du & allt du gör är inspirerande! Tycker helt ärligt att det är positivt att du har tillräckligt mycket pengar till att köpa lite ''dyrare'' saker, för det är självklart ett plus. För man får ju tips om kläder & affärer genom att du köper saker! Detta måste vara väldigt jobbigt för dig, men hoppas du njuter av sista förmiddagen i Marbella imorgon! Glöm inte att du är fantastisk Alexandra & att din blogg super kul att ta del av, låt inte detta tynga ner dig! Pussar

TACK SÅ MYCKET!

"Du klagar över att du har ont i magen, huvudvärk och allt vad du nu har.... Tror du verkligen att det är någon som bryr sig om det på riktigt?"
Och varför ska man bry sig om en människa som för första gången fick luft att skriva en ful och helt fullständigt onödig kommentar bara för att få uppmärksamhet själv typ??? Snälla kan idioten som skrev de inse att alla är olika och alla kommer ALLTID att vara de! Finns ingen chans i världen att du skulle ändra dig eller "bättra" dig efter denna kommentaren? Snälla du är väl minst lika go som en tjej som kanske inte har lika mycket pengar? Detta visar ju bara att personen som skrev de bryr sig mer om pengar än vad du gör. Keep goin girl!

TACK SÅ MYCKET!

låt inte skit stövlar förstöra din vardag :( <3 dom är inte värda ett piss, dom vill bara få dig att må dåligt! fattar du inte de?

TACK SÅ MYCKET!

hahah åhh herregud det kallas avundsjuka strunta i den personen !

TACK SÅ MYCKET!

Patetisk person som trycker ner andra för att må bättre själv. Det kommer finnas avundsjuka idioter genom hela livet som gör allt för att se en falla, men lova mig att du inte tar åt dig. För INGET av det där är sant, och det vet du. Du är stark Alexandra! Kramar

TACK SÅ MYCKET!

Nog den patetiskt kommentaren jag läst i hela mitt liv, seriöst vad är felet på människan? Usch, strunta i sånna respektlösa idioter utan självkänsla och normalt vett.

TACK SÅ MYCKET!

Hej fina Alexandra!

Ja har själv vart med om att folk har skrivit sånt till mig på min blogg och det gör en jätte ledsen. Ja mådde inte alls bra efter det för ja kände mig som en loser som folk bara tryckte ner. Ibland tänkte ja bara art ja skulle lägga ner bloggen för att det inte var värt det, men det gjorde ja aldrig. Och ja vill inte att någon ska trycka ner på dig heller för du är en glad och go tjej som skriver va du vill och lägger upp va du vill på din blogg, för det är ditt liv som du delar med dig för massa folk och det borde vara positivt tycker ja. Men ja vill bara att du ska veta att ja älskar din blogg läser den varje dag och ja hatar såna personer som skriver sånt. Men du ska inte ta åt dig för du är helt perfekt och lever ett toppen liv. Dom som skrev kommentaren är bara avensjuka på dig och dit liv. Hoppas du fortsätter blogga som vanligt, för ja tycker din blogg är grymt bra kram Vilda :)<3

TACK SÅ MYCKET!

Gud vad jag tycker synd om den idioten som säger sådana grova saker men inte vågar stå för det!
Tänk på hur patetisk den människan är, det bara skriker avundsjuka och inget annat!
Ifall dina föräldrar vill spendera pengar på dig så får dom ju absolut göra det och hur dom uppfostrar dig är ingen annans ensak!
Säger väl som alla andra "Ta inte åt dig" för det ska du absolut inte göra. Folk som är avundsjuka är de som tycker att du är bättre än dom ;)
Kram på dig!

TACK SÅ MYCKET!

Åh sånt här gör mig så fruktansvärt irriterad! Detta är såååå typsik svensk avundsjuka. Alla ska var lika och om man råkar ha det bra ställt så ska man få skit för det. Mina föräldrar har alltid skämt bort mig och min bror för vi har det också bra ställt om man säger så men dom har alltid uppfostrat oss till att inte vara skrytsamma och att det som egentligen spelar roll är hur man är som person, inte om man har dyraste sakerna. Så verkar det vara för sig också, inte en enda gång när jag har läst din blogg, och det har jag gjort ett bra tag för den äger, har jag uppfattat det som att du har skrytit. Jag har alltid också fått sånna här kommentarer, både face to face och över internet och jag vet att man blir jätte ledsen! Men ta inte åt dig Alex, du är en grymt lyckligt lottad tjej! Många många skulle göra vad som helst för att byta liv och utseende mig dej! Och hur dina föräldrar uppfostrar dig och vad dom väljer att lägga sina pengar på har ingen annan med att göra. Men som jag sa, så fruktansvärt typiskt svenska avundsjuka sossar! Hoppas du tar åt dig av alla fina kommentarer, varneda en stämmer! Puss

TACK SÅ MYCKET!

å herregud det var det dummaste jag sätt någon skriva. gud va patetiskt! ta inte åt dig, du vet att du är mycket bättre än så..någon som inte kan nått om vätt! kram

TACK SÅ MYCKET!

Men gud va taskigt! inget av det där stämmer in på dig! Ta absolut inte åt dig! Hon/han är säker bara avundsjuka på dej. Älskar din blogg! läser den varje dag och den är bäst och du med :)<3

TACK SÅ MYCKET!

Asså jag känner inte dig men har följt din blogg ganska länge du värkar vara bra människa hon som skrev det kan du bara totalt igga Asså hon känner inte ens dig och hon kallar dig hora liksom, det är inte ditt fel att du är rik man kan inte göra nåt vadå ville hon killen/ tjejen att du skulle gå fram till din pappa och säga "pappa du måste sluta jobba för en tjej/kille sa det"" hello wake liksom stör mig på såna människor som gillar att kränka andra som dom vore kungar elr drottningar vill bara säga Alex be strong ta inte åt dig det Haters skriver Peace out kram en person som blivit kränkt och slagen för utt men är stark och kan försvara mig drf säger jag detta till dig för jag inte vill att detta händer dig för du värkar vara en tjeje som är bra puuzzz

TACK SÅ MYCKET!

Asså jag känner inte dig men har följt din blogg ganska länge du värkar vara bra människa hon som skrev det kan du bara totalt igga Asså hon känner inte ens dig och hon kallar dig hora liksom, det är inte ditt fel att du är rik man kan inte göra nåt vadå ville hon killen/ tjejen att du skulle gå fram till din pappa och säga "pappa du måste sluta jobba för en tjej/kille sa det"" hello wake liksom stör mig på såna människor som gillar att kränka andra som dom vore kungar elr drottningar vill bara säga Alex be strong ta inte åt dig det Haters skriver Peace out kram en person som blivit kränkt och slagen för utt men är stark och kan försvara mig drf säger jag detta till dig för jag inte vill att detta händer dig för du värkar vara en tjeje som är bra puuzzz

TACK SÅ MYCKET!



NAMN
Kom ihåg mig?

EPOST (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR